24h購物| | PChome| 登入
2008-05-18 00:07:26| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[更新今日]但打完時時間會變明日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

非常后悔咯
鋼鐵俠比龍之戰好看NNNNNNNNN次方倍咯
算了
出得成街米好咯
唔使成日系屋k吽

話說kini同學早就飛短信問我去不去看電影
我都正有此意
于是就去咯

她朋友健媽媽的生日
要遲點先去到
SO我去購書中心先

不明白堂堂一間書城
點解燈光可以暗成甘!!
我飛過去門市部度買最小說
想買埋JESSICA
但似乎賣曬
搶到最后一本最小說同ViVi

之后去翻購書中心買文具

買完文具奪命追魂連環CALL
CALL OUT KINI
但顯然當我沒到
幾N分鐘后回我電話話等陣過黎

結果過了2X分鐘先過黎
之后過動漫餐廳度
巨的朋友仔同巨細佬都同我地一齊去睇

我坐系度睇陣最小說
再d人講講野
于是乎
后來KINI BABA就車我地過嘉信

本打算看10點場鋼鐵俠
但有個漂亮的姐姐睇過

跟住買票時
超底死!
鋼鐵俠凈翻第一排
龍之戰凈翻連續四個位,有個要分開(我地5個人)
最后因為靚靚姐姐睇過鋼鐵俠
仲話好好睇
不過算了
睇龍之戰算數

結果
龍之戰除了男女主角好看
其他都異常難看!
一路一味凈講d怪獸點追巨地
擺黎擺去整淋曬d野
純粹比我地睇電腦特技
但可惜
本人覺得非常之假咯
睇睇下仲訓埋
我真乃神人一枚~。~

后尾出戲結束時
我地愕然:乜甘就完噶啦

25蚊比它騙了
死+信
先一粒鐘咋!

最多睇鋼鐵俠
靚靚姐姐話巨同巨男友幾個月前包場睇過呢場野!
真的
個姐姐仲一路系甘講劇情我地聽
個既嘉信都唔知搞乜
正一發神經

個姐姐都話
早知系個出
巨就叫我地睇鋼鐵俠好過
起碼有翻d睇頭就算翻睇都
姐姐話:起碼翻睇都系龍之戰既3倍。
我徹底暈了。。。。。

算啦
出街總是一件令人快樂的事嘛~
出下街呼吸下新鮮空氣我先覺得自己似翻個人
而不系一個凈識系學校郁悶既怨婦

最后我同KINI同巨細佬打的翻去
個靚靚姐姐同巨細佬打的翻去

美好的星期六~
就這樣結束了。

現在報時 : 0:06

我的預言準吧,哈

台長: ♡"OK♡
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 高中生活紀實 |
此分類下一篇:[13周咯]KW.記
此分類上一篇:[我好想哭]點解會甘

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文