24h購物| | PChome| 登入
2007-04-15 08:50:57| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[一時感觸]true love 既真實 meaning

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

...............

有一日晚脩個陣...我同啊kini一齊行繙宿捨

一路上我地都無乜講野..有d反常

跟住行下行下我自己就開始又亂唸野啦...


如果妳曾經好中意一個人....

係距就做咗對妳傷害好大既野....

妳受傷咗..起初都會5接受距

但到咗最后...妳都係會重新原諒距....

甚至再咩咩上距



我唸...e個應該就係我所認為既 true love 既 定義

如果有人讀完之後有d感想咩野意見個d既話...即管發錶下啦...5使怕醜嘎..

台長: ♡"OK♡

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文