24h購物| | PChome| 登入
2004-10-18 10:59:55| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

wu!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

等左咁耐 終於打得日記喇 今個星期其實有好多野講!!!!唔知記唔記得哂呢?
星期五睇學界 兩個低b搭成80蚊的士出去
已經窮架啦仲要咁 好白痴呀!XD
睇完呢 就成班一齊行去hollywood 有呀斌個ex一齊行tim!
同車原本諗住share個飯 但車又肚餓我又夠$$咁就一人一個
but finally,都係食剩一碟...
主會寬恕我們的,對吧?!._."
食完就兜左陣 p.s.知道左要點做lu 嘻嘻*
9點幾就走喇 係呀!
我勁得閒囉~所以咪o係hollywood搭mtr去lamtin再小巴走 XD
10點幾先返到屋企 呼!好累呀!
星期六::::::::::
今日係補習日 一早返學校交野 寶琳站門口俾人迫左上架車度做survey
個男的好煩呀 話左趕時間架啦 又唔俾我自己填wo 仲要錄音!!
人地tick野
又話"e?我老婆仔都係左手架,你會唔會好辛苦架寫o個時?"
"丫,你凍唔凍呀?" 頂佢唔順呀煩到死!!!
去車房兩個睇不死咒怨個website 嚇到丫嗌到痴左線!!
但其實大部份時間我都遮住左 係車嗌我又嗌XD..
佢後尾去toilet我都唔俾佢閂門死都痴住佢..好驚呀!!!
補習俾呀SIR狂串我 丫 我唔記得呀SIR講左D咩 聽完之後都冇野..
但後尾諗諗下爆笑左出黎 車人話我痴線
呀sir話"我唔可以話佢痴線,只可以話佢可愛!"
點樣je!突然間諗起咋嘛!!

我星期六見證左章車的歷史時刻!^^ 咁樣咪好囉"我的男朋友!"
走o個時佢兩個都好high勁sweet!!冤氣到丫
佢地送我搭91m 之後我就打發佢地走lu
我想講..
我以後都唔會自己搭91m返順利 bcoz德望個站條路好驚..
好彩今次有個男仔同我一齊落 但3唔識7 佢都冇take care我的
跟住佢行..過個亭見到個超級大麻布袋郁郁下 我驚x5000000000000000000!
個男的仲要行得勁快 我爭d奔跑去佢度捉住佢喇!
可能係氣氛同晏晝睇個website的關係吧..
行到樓下 我先放鬆到..覺得自己仲生存緊係好幸福的事!
thank god!

p.s. suki到左mel喇 ...因為呢件事 我勁勁勁唔開心..我覺得自己好差呀!!!ai..

台長: chelchel
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文