24h購物| | PChome| 登入
2004-10-08 14:34:48| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8.10

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐冇見喇各位 大忙人呀我XD (._.)"||
琴日媽咪話輝b打黎?唔知咩事喇又..之後honey都打黎!!!!
但個感覺好似好陌生咁 個df又唔reply我 e-mail 唔知佢想點..唔好搵我呀你!!!!
其實呢幾日一返到屋企 沖完涼都已經好累 咩都唔想做...衝過張床度hea下諗住再之後先玩電腦啦 點知就訓左wo!真係低b到死..琴晚我係跪o係床邊訓著左囉 媽咪走過黎拍我 叫我訓返上床..
但我要做剪報print野 矇住眼黎做呀..慘慘的 仲要打打下hang機 嬲死我..

今日上左oral堂 mr paul聽我individual presentation 話我good ..但我係口窒窒架囉 d外國人真係nice得滯喇 搞到上完堂miss watt又走埋黎話 呀mr paul話你good wo咁..唔係囉我!!之後佢聽我咁講又話我humble 想點je! 關你鬼事

natural呢排好鍾意econ 今個月係econ月..要努力d!!
好辛苦呀 轉天氣之前bbq又搞到面敏感again 又痕又甩皮又生野咁呀..快d好返啦
我地要thzthz alvin daddy喇
-----------------------------------------------------------------------
放左學要補課 係小組討論 我勁慘..miss話劉和平鍾意痴住我 所以我要同佢一組
完左討論 仲要俾劉和平話我d point!!!但之後佢出去討論o個時又take my point wo !!唔開心x1
after that就陪zenus去music rm喇 因為藍社..估唔到係佢做社長..有點兒驚訝呀個個 我就走去同肥佬佢地傾偈唱歌 走左又返轉頭拎書包 太低b喇...個個仲唔知講d咩又笑咁(d今年藍社人..) 後尾夾歌 嘩 我頂唔順!! 你咁陶醉..唱哂佢~驚..

gor 用籃球整到我仲要整多次 之後花又同我地講冇左張野..唔開心x2
之後成晝都唔知點咁..唔想講野好似好多野屈住咁..最搞笑係 我要食飯既 但冇人同我講佢地都要囉...唔開心x1 同章車走..冇出聲..嚇親佢地了..佢地入左mtr station 我自己行行下忍唔住.....可能係我近排屋企發生太多野喇..今日又咁多唔開心..一次過趁機會發洩出黎..
同佢地食完飯就mtr走..高妹同我笑(但我唔識佢架..)

明明極唔開心唔想講野...唔知點解後尾變到調轉左囉 勁風真係好大力...
之後........傻傻地的 咩度度都係屋企je..XD

台長: chelchel
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文