24h購物| | PChome| 登入
2004-10-04 21:23:58| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

natural 叻嘈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

媽咪今朝先發現到封信!

今日個su election係屎黎架 d時間真係充裕到丫 力點都唔夠時間講
所有人都出爾反爾 信口開河 賤到出汁 乞人憎到極點呀 >﹏<
成場election我都情緒高漲 冷靜唔到呀!!
好憎xxx,yyy,zzz,qqq,rrr...etc 心照啦 放狗屁!!!!!!

放學擔心的 見到佢地又慘慘的 都唔知點安慰好 又未食野wo
music rm打鼓發洩 我同車人係咁周圍走因為xxxxxxx o係堅堅房玩左陣 佢傻傻地 我係咁叫佢企硬 佢d反應係絕頂架!! 仲同我地玩.. 好得意呀佢!!

好快就走lu 去左好討厭的將軍 好臭bunbun!d女學生食煙仲有d mk仔o個d 頂唔順.
之後等埋章去完痾s 咁閃lu 見返team班人 mtr...
lam tin 傻野又要扮野行快d又要驚wo又要'目及"返轉頭 今日最終都係冇做到promised的架 keeekeeee i'm natural!
走O個時自己行返去小巴站呀 勁慘囉又大大地風咁
但又唔想一日到黑聽住d 人名前人名後wo
勁風好hateful!!

花,aiyaaa 唔好成日當我細路女咁啦 我識自己take care自己wo 成日都好似驚我撞板發癲咁 唔會啦唔會啦 你快d剪頭髮好了!!XD

無論結果如何...盡了力喇 開心d開心d!!!!!!!!不要看到愁眉苦臉的你們呀!
SPACE IS THE BEST!

唔知點解..好累呀我 病?!!NO!!!
訓覺lu 22:23

台長: chelchel
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文