24h購物| | PChome| 登入
2004-10-12 00:00:08| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

pizza hut

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝起身已經暈暈地 但都要返學囉
一早o係個個未訓醒既時候玩呯嘭嘩 ..竟然..
勁快囉d反應
空堂完全係病樣 ai.. 寫左小紙仔 傾左陣偈
今日都過得ok快 econ miss好搞笑吹水又驚wo 呀la豪完全唔知做咩架...好癲
lunch完左 shit到死既英文堂 break o個時我同lo玩到傻左 好好戀愛chinese opera version 仲有d c奶版..係既係既 c奶唔等於北姑嘛!!知道喇!>﹏<

放學衝走左 再衝返黎
忍笑佢地癲架 好彩佢地問極我都冇講到個名俾佢地知姐
拎完影印 上去music rm 佢地以為我唔會出現囉 ^^
夾左陣 之後勁風o個d都上黎 又嘈過..又夾 之後7點走
成班人串我呀 咩earn 9千蚊..究竟係咩呀???!!!!
行第二條路又俾細峰話避..一定係啦

今晚去左食pizza hut!飽到我死係都要我食埋o個件囉原本..
食到冇心情同勁風癲 傾下偈笑下串下走下留下咁就食完lu
then lam tin......

um 走o個時 我癲左
無啦啦發癲 因為............
我覺得夠喇....呀章琴日d是非題好煩呀!!!
係囉 點解會咁????????
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

台長: chelchel
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文