24h購物| | PChome| 登入
2004-10-13 22:55:05| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爆發了..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今朝有d咳!
busi堂眼訓到我丫 因為琴晚訓訓下起身寫野俾勁風 又執下d野咁
傾偈w/ car 分散注意力,點知傾傾下兩個低b發癲..對上一次咁樣 係同細妹@大家樂 同車之後大笑 我好開心架其實 同我一齊x 好似有你都feel到我的感覺咁
嗯 我係唔開心的好多屋企事煩惱著我..
英文堂都冇乜心機作文 作should cohabitation before marriage be encouraged? 我幫和平同lai作埋個conclusion 咁就差唔多夠鐘了 真好!
空堂 傾左陣偈w/ gor 我又發癲了 之後出左去即刻收聲 我冇事!!!!
勁風入到房先撩我講第一句野咋 係架喇 你唔撩我講野 我都唔會同你講野!!!

小金井=lunch
pe堂好累呀要跑囉 係咁一齊金魚!!正!!
好開心 我要好好享受餘下的校園生活呀..>﹏<
不捨得的!!
臨打鐘我俾carol見到我地度度下高(著左神奇鞋都唔高架囉我..)
做左個低b動作 aiyaa串死我喇 換衫真係...d淫慾字丫
放左學 miss watt的一句嚇親我!咩事???
之後見到miss wong,
佢又問我"做乜你頭先笑傑哥呀?!笑得最大聲係你~"ahahaah係咩??
music room 我頂個肥婆丫!!佢今日串我!!!!!我得罪你咩!呀呀!!!!!!嬲死

去食飯見到sam哥 勁風係咁鬧個shit人 都唔知點答你好 傻傻地..嬲到咁既!
理得佢je 百幾支鼓棍打一套鼓既人唔恨呀!!!!
hey yeji!cheer up,你勁風黎架嘛!
食完就閃lu mtr見到蔣秋燕(!) 竟然!!!!!!!好彩佢好快走je
俾你睇哂喇d野...連幅最perfect的相都睇到!!
heeeeeeeee 太好玩喇一齊放學!XD
流淚的人....^w^

p.s.乜我真係成日收收埋埋??好...share more!!!!!
乜我成日講對唔住咩?? 對唔住囉..XD


pic is :bb!!佢地唔知而家點呢?好掛住佢地 bb太好喇成日有得笑..咩都唔駛理 同佢地一齊o個個時間最開心呀!同佢地太岩玩!!!!^^

台長: chelchel
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文