24h購物| | PChome| 登入
2004-09-27 10:59:29| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

街市賣原子彈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘻嘻 而家o係學校library.空堂呢..
今朝上左兩堂開學以黎最唔專心的econ堂 唔知呀 個心成朝係咁卜卜卜卜跳
好似好緊張好似有d咩事會發生咁
之後又未放夠假 我同香都覺得今日仲係星期日 好似係被迫返學校既咁 完全唔知miss chan上堂up乜囉
一陣仲要ue compo 想死的
頭先霍sir同我講 我left my student handbook in music rm!唔怪得我搵極都搵唔到..真係唔小心!!!
報告一下而家library既情況先
la豪呀香都訓覺 芝芝同iris就唔知寫緊乜 7b那4個都好努力咁寫野..
有空堂真係好呀!!可以休息一下~
頭先其實上緊econ堂o個時寫左張慰問紙俾yeji
佢唔舒服呀 但都見唔到佢既~一陣睇下見唔見到就俾佢啦...

放學大戰 癲左!!
DT房睇帶 再俾野俾joanne,再返學校..等左陣就走lu
今晚既月亮真係好靚 不過咁低既?
YEJI同我講我都差D見唔到!XD
你個濕怪丫 成日痴埋黎!!!!
日本城玩左陣就閃..
MTR傾下偈 嗯 而家開始係甜甜甜架喇~ 你唔會再知道咩係苦味架喇..
見到順利人 一定係佢D fans啦!!

街市賣原子彈 搭條蔥丫唔該!XDDDD


*岩岩玩左ocean park個心理測驗*
我係___開心鬼:
你為人樂觀不計較,經常將開心能量帶俾其他鬼,所以特別受到異性鬼o既歡迎!http://www.halloweenbash.com.hk/
你地又去玩丫~
我好想去海洋公園玩鬼屋驚下呀..上年去唔成呢...>﹏<

台長: chelchel
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文