24h購物| | PChome| 登入
2005-11-30 19:21:28| 人氣22| 回應0 | 上一篇

1週年大日子 .. ""

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我同老公1齊左1週年既日子牙 =] 話咁快我地已經係埋1齊1年喇..
好開心牙 ,, 咁耐以黎 .. 你對我真係好好 .. 咩都會就哂我 .. 錫哂我 ><”
你從來都無放棄過我 ..細數慚愧〃我傷你幾回..我要1生1世 ..留在你左右..
_______________________________________________________________________

今朝6點幾起身 .. SMS 比老公 .. 點知遲哂大到 .. 整到成搭3先出門口 ..
上到火車 .. d野勁重牙 ..又驚打爛喎 .. 去到大圍見到老公 .. 比左禮物佢..
唔知你鍾唔鍾意份禮物呢?希望你會鍾意啦 =] 返到學校 ..點知老公比人捉 ..
勁激動牙佢 !! 哈哈 ..激動到喊哂口 ,, 真係可憐 .. 搞到張sir都出左黎..
我就上左課室先 .. 早讀校長代 =="" 勁煩 .. 2堂中文 ..發下呆咁就過左啦..
小息去左搵老公 =] 之後落左去食野 .. 買左腸腸我食 ^^”跟住我好9牙 ..
係咁叫老公快d比份禮物我睇 .. 哈哈 ..上到去老公叫我飲奶 .. 勁低bb牙,,
好多棉花糖糖 .. 入面仲有剖【生知】電話添牙.. 哈哈哈哈 .. 不過係假的 ..
個重點其實係條 WESTWOOD 電話繩呢 .. 靚靚牙 .. 粉紅色的 =] 多謝老公 ..
跟住d人勁煩囉 .. 係我睇緊剖電話仔果陣 .. 個個新隻手埋黎拎人d棉花糖..
搞到我比老公話 ><”.. 【佢地衰先架】<~高音地呼叫 .. 上地理堂果陣..
勁無奈 ==" 張sir帶住我剖玩具電話上堂 .. 整到臭哂 .. 哈 .. 小息玩 ..
比老公話添 .. 對唔住牙 ,, 咁人家大方架嘛 .. 唔好嬲嬲啦 .. 你都係咁 ..
叫人地食你d星星啦 =] 卡卡 .. 跟住上2堂經濟 ,, 派卷 .. 岩岩好合格咋 ..
勁唔開心喎 .. 勁多人高分過我囉 .. 成30分 .. 唉 ,, LUNCH 同老公食飯 ..
買返去食 ,,食完就係度玩 ..跟住我無啦啦又發脾氣 =="" 諗住去搵老公架嘛..
見到佢又係度追緊女孩子喎 .. haha ,, 之後又要上PE堂 .. 嬲左老公 ..
同22跑步 .. 好叻叻牙 ,, 我跑足3個圈 .. 跑到我成身濕哂 .. 勁臭臭喎 ..
返到去玩數字球 .. 點知比MS話囉 .. 搞到我又無得玩 .. 跟住去左搵老公 ..
同潤成傾左陣計 ..好快就放學喇 =] 搭的屎去左老公屋企 ..哇卡卡,, >3<”
入左房房 .. 跟住唔記得左開歌添 .. 哈哈 .. 搞到好靜牙 .. 1陣比人聽到 ..
好 SWEET 牙 =] 多謝老公 "" 跟住佢又唔肯起身牙 .. 好衰架 .. 次次都咁..
係咁搞人 .. 又係咁強姦我喎 .. 不過我自願的 >v<”ahha捉住人地既..
5點幾果陣 .. 老公就送左我落去搭車車 ..今日過得好 SWEET 牙 =] 啜啜 ..

=======================================================================


老公 .. 1週年快樂 "" 多謝你送比我既禮物 .. 好靚靚牙真係 .. 好鍾意牙 !!
我要同你1齊渡過無限個1130 .. 我唔會比任何人搶走你 .. 我愛你牙 =]
          × ` 能共你 -- 熱戀了1年〃此終不算短 ● ° *﹍

台長: 紙皮
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文