24h購物| | PChome| 登入
2005-11-26 12:21:28| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

` 其實怕 .. 過去重演 ..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

DADDY 買左新電腦比我喇 =] 好野 ,, 好開心 .. 可以打返日記喇 .. 呵呵 ..
今日返學 .. DEBBY 無返 .. 之後又無普通話書 =="" 企左成堂 .. 勁眼訓牙 ..
d臭西又麻撚煩喎 .. 仆你個死臭街 .. 樣撚衰到佢丫 .. 啤啤啤 .. 屌喇星 ..
小息係度玩 .. 英文堂校長代 .. 係咁串我 .. 問上堂係咪我成日係度傾計 =="
痴撚線 .. 咪屈得就屈啦 .. 經濟 .. 超難牙 .. 都唔知做乜 .. 唔識畫d圖 ..
搞到我訓左教 .. MS郭又發雞瘟喎 .. 小息係度玩 .. 周圍問人借書 .. 哈 ..
2堂數學 .. 發哂呆咁 "" LUNCH 佢地叫埋我去食 ..之後我又叫佢地幫我買 ..
佢地又叫埋我出去食 .. =0=”佢地食果間唔知咩 ..我地就去左買M記食 =]
買到返去都成1點搭10喇 .. 食得超快牙ahah因為有全方位嘛 ^^”..
GO GO勁白痴囉 ..係度整個bra .. 等埋紙巾返黎玩 .. 班人痴哂線咁..
係咁迫人帶個bra出去行 =="" 見夠鍾 .. 就落去排隊 .. 上左禮堂度聽野 ..
勁熱囉痴線 .. 好在我著左背心姐 .. 哈 ..勁悶牙 .. 小權係咁發顛.. 笑死..
之後睇8仙嶺果單野 .. 勁慘牙><”超恐怖牙燒到 .. 睇到放學 .. 出沙田 ..
打比呔 .. 比左份禮物佢 .. 去左睇【麻婆島】.. 笑到我仆哂街 .. 哈哈哈 ..
勁低b囉 .. 係咁講粗口 .. 睇完去食野 .. 行街 .. 打比 DEBBY .. 行街 ..
之後打比 DADDY .. 以為佢地出左黎沙田買電腦木台 .. 點知原來係新港城 ..
仲諗住叫佢車埋我返屋企添 .. ahah行到成9點先去搭車 .. 返到去換3..
個電腦木台整好左喇 .. 呵呵 =] 跟住玩電腦 .. 傾計 .. SMS 比 DEBBY ..
玩電腦玩到成12點 .. 因為我要同呔講生日快樂 .. 唔可以咁早訓住架 .. =]
SMS 埋比呔 ,, 再SMS 比 DEBBY ..跟住就訓教教 ..今日就係咁過喇 >v<”





[ 或 者 .. 天 主 都 想 訓 練 我 堅 強 ]
[ 無 奈 我 未 算 是 強 .. 怎 可 抵 擋 這 1仗 ]


我曾經話過就算點都好 " 我都會陪你過埋1130 ..

台長: 紙皮
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文