24h購物| | PChome| 登入
2005-11-11 20:21:27| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

` 我會努力做回從前的我 .. =]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都無打過日記喇 .. 因為時間既問題囉 .. 唉 " 我居然拋棄左個日記B ,,
今日係6運會 .. 1早就好乖乖咁起左身喇 .. 搞掂哂之後 .. 搭火車過大圍 ..
老公打黎 "" 話遲左起身 .. 真係呆哂 .. 佢居然會遲到 !! 她真是1隻小豬 ..
等到7點半就見到老公喇 .. 佢1定係用勁快速既時間搞掂哂d野 .. 哈哈哈 ..
因為佢個頭超正 !! 拿拿林過沙田M記 ..因為我要吃早餐 "" 超趕牙食到我丫..
食食下 .. 紙巾個管家婆打黎 .. 話自己返去 ..食完就同老公搭的屎過運動埸..
係架車度換褲 .. 勁辛苦牙 .. 超漲囉 =="" 去到係度等點名 // 傾計 ..之後..
過左老公個社度坐 .. 無人發現牙 .. 哈哈 .. 我仲著左老公件33添牙 .. =]
好香 .. 不過勁濕 ,, 嗯 .. 坐左係度睇人地跑步 .. 同老公傾計 .. 妖妖妖 ..
係度講鳩果個咁既死臭西 !! 愈撚講就愈撚炆 .. 搞到我d粗口係咁彈哂出黎 ..
仆佢個臭街 .. 憎撚到佢死牙真係 .. 係度同佢老味玩乜撚野2人3足 .. 屌 ..
樣撚衰 .. 潤成都話我靚過佢牙 .. 哈哈哈 .. 最後 .. 係度睇班獎 .. 正野 ..
又係信社第1 =] 走果陣 .. 諗住去廁所度換返件3 .. 點知比肥郭屌喎仆街 ..
咩意c牙而家,,唔撚識尊重人架?成撚日對鳩住d學生呼呼喝喝..發哂溫咁..
去廁所都要屌 "" 我尿急咪要去廁所囉..驚撚死我地唔知係入面做乜咁撚樣 ..
又要話鳩我條褲 ..就算我係唔岩..都唔洗呼呼喝喝咁牙嘛?當我係9咩屌你..
我尊撚重你先當你係 miss咋 .. 我唔想影低我人格囉 .. 打撚橫黎講架 ..
入到廁所見到紙巾 =="" 佢好慘牙..石家怡去左條仔屋企度扑野唔要佢囉唉 ..
諗住叫埋紙巾去食野 ..跟住都係唔好喇 .. 哈 .. 搭車返左顯陘 .. 見到靚仔..
我地真係有緣 ,, 我仲叫左老公坐去前面 " 不過靚仔唔採我牙 .. 好衰牙佢 !!
又跟住我地落車喎 .. 1定係暗戀我 .. 老公啦 .. 去米之寶度食野 .. 勁嘈 ..
d人好煩牙 .. 食完之後勁急屎 .. 係咁吹老公食快d ..上老公屋企 .. 屙屎..
屙完就 SWEET =] 不過唔敢咁大聲 .. 驚老公個媽媽聽到 .. 唔係咁好架嘛 ..
點知老公同我講過佢媽媽出左門口 .. 牙 .. 總之我就唔忍啦 .. 哈哈 ..低能,,
4點幾果陣,叫老公換3出大圍打機 ..我係咁撩佢 .. 哈哈 .. 搞到佢換唔到..
又係咁嚇佢 ==" 佢仲要比我嚇到喊囉唔該 .. 搞掂哂之後 .. 同老公搭的屎去..
入到機鋪見到個B .. 好扮野牙 .. 唉 .. 打機又黑撚人憎喎 .. 打完又打咁 "
明明到我打架喇嘛 .. 佢又唔撚比人打喎 .. 呢d咪叫做【賤】囉 .. 仆街丫 ..
自己打鼓又唔係叻喎 .. 勁扮野囉 "" 之後係咁同老公扮佢 .. 笑到我噴水牙 !!
又係咁跟住d歌黎唱..但係完全唔知唱左d咩出黎架囉 ==" 打到成6點先走..
個天好黑牙 .. 有點兒可怕 "" 搭火車回家去 .. 點發現剖電腦個制鬆鬆地喎 ..
成日好易熄左 ..同老公傾蕉蕉 .. 打日記 .. 點知打打下又無哂 .. 搞到勁炆..

________________________________________________________________________



唉 .. 仲有1個月 .. 就要考試喇 .. 我都唔知點算 .. 數學乜都無學過咁 ==""
我自己知自己事 .. 我天生比其他人蠢 ..可能要付出比其他人多幾倍既代價 ..
先至可以得到與其他人同等既收穫 ..不過點都好" 盡左力對得住自己就得喇..


PS .. 老公 .. 好多謝你 .. 因為你1直以黎 .. 從來都無放棄過我 ..
=========== 對我既愛 .. 只會有增 .. 但永遠都無減過 ..
我會努力做回從前的我 .. 緊記對你再1心1意 ..

台長: 紙皮
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文