24h購物| | PChome| 登入
2005-11-07 20:21:27| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

` 10個他,不如你1個 .. =]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日 .. 同 DADDY 出去搵家姐 .. 我著得好靚靚牙 .. 哈哈 .. 勁可愛啦我 =]
車埋家姐之後 .. 就去左西9龍 .. 陪 DADDY 睇鞋 .. 買電話 .. 買完之後 ..
去左食上海野 .. 好好味也 .. 哈 .. 跟住去買鞋 .. 再過停車埸度拎車車 ..
車左家姐返屋企先..之後就同DADDY返去 =] 我由出門口果1刻..擔心老公..
擔心到我返屋企囉 .. 以為你有事牙衰公 .. 嚇死我喇 .. 我唔制牙 .. /︿\”

________________________________________________________________________

今朝唔夠訓牙 .. 搞到無咩心機 .. 中文堂又訓左教 .. 普通話堂同老公傾計 ..
係咁狂拍靚仔張木台 =] 比老公鬧我也 .. 靚仔都唔採我既 .. 小息又係度玩 ..
LUNCH好想換果架車車..老公食左個開心樂園餐..唔知食左開心樂園餐之後..
個人會唔會開心D既呢?哈哈 .. 架車車超得意牙 .. 什麼救火車 .. 勁低B ..
跟住老公去左夾糖糖比我食 =] 西屎堂好乖 .. 好留心 .. 因為聽日要小測牙 ..
唔識就出哂事架喇 .. 不過以我咁聰明 .. 無理由唔識既 .. 無野可2難到我 ..

========================================================================

返到屋企之後 .. 拿拿林執好哂d野之後 .. 就打日記 .. 點知無哂囉 .. 唉 ..
炆死人家喇 .. 之後就去左做功課 .. 勁難牙 =="" 唔做又唔得喎 .. 要罰抄 ..
搞到我做左成個鍾頭先做完 .. 仲要好多唔識做 .. 唉 .. 跟住收到老公SMS ..
老公出左沙田哦 .. SMS 比佢之後 .. 就去溫西屎 .. 溫完就洗白白 ..食飯 ..
好掛住你牙..你有無乖乖先?我打哂日記喇..抵唔抵錫也?ahah愛你牙..




          ,, [ ’ LOVE YOU 〃FOREVER ] ..  

      【 如 海 嘯 .. 如 山 崩〃仍 不 使 我 卻 步 ’ 】
      【 即 使 凍 .. 即 使 重〃前 方 充 滿 問 號 ’ 】
      【 仍 甘 心 .. 仍 堅 守〃猛 風 都 吹 不 倒 ’ 】

台長: 紙皮
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文