24h購物| | PChome| 登入
2005-11-05 14:21:27| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

` 6運會 .. =] (1)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嗯 .. 琴日係6運會 .. 朝早搭火車過大圍 .. 再同老公去沙田M記食早餐 =]
好耐都無食過喇 .. 食到咁下果陣 .. 打比紙巾 .. 落去下面搵佢同埋怡怡 ..
再搭的過運動埸 .. 係度笠果條運動褲 .. 真係笠到差d跌低牙 .. 勁漲囉 ==""
去到運動埸遲到 ..哈 .. 勁低死啦石家怡 ..比人捉鬼左上去 ..都話左佢架啦..
嗯 .. 跟住比左件外套老公著 .. 叫左佢坐過黎信社 .. 蔡sir勁煩囉真係 ..
咁都認得出老公唔係信社 ==" 之後同石家怡傾計..放LUNCH就搭車過沙田..
同紙巾佢地去放低哂d袋先 .. 因為肥郭實在太變態喇 ..收左好多人d電話 ..
跟住去左KFC度食 .. 爆多人 .. 隻腳又損哂喎 .. 行都行唔到牙 ,, 我頂 ..
咪痴左張膠布先囉 =] 食完就再搭的屎過運動埸 ..架的屎勁大陣臭腳味囉妖..
係勁臭牙 !! 去到運動埸又遲到 .. 哈 .. 好在我地3個醒目姐 .. 笠返條褲 ..
聽石家怡講實仆街 =="" 1定比人屌死 .. 跟住返上去坐 .. 突然之間勁肚痛 ..
痛到我郁唔到牙 .. 真係好痛 .. 仲要係1陣陣咁痛 ..1時又好舒服 .. 1時..
又突然勁痛 ..最後頂唔順去左廁所屙屎 =="" 屙到我丫 .. d屎勁臭牙 .. 哈..
屙完即刻舒服哂 =] d野1定係有毒架 .. 老公又痛 ..我又痛 .. 怡怡又痛喎..
跟住就睇人跑班際啦 .. 過老公度坐 .. MS以為我係學社 .. 哈 .. 勁白痴 ..
好快又到左4點幾喇 .. 早放左耶 .. 正 =] 放左之後佢地話行路過沙田囉 =="
屌 .. 係咪真係有病牙?想行死人咩 .. 熱都熱死啦 .. 跟住咪話搭車過去囉 ..
再過西田拎返哂d袋 .. 入廁所換3 ..話諗住過沙龍打機 .. 佢地真係好撚煩..
又話唔識打 .. 又乜又乜咁 .. 講真 .. 我有我地打 .. 你有你地去第2度囉 ..
唔洗1定要跟住哂架嘛 ..又要黑哂面咁喎..居然坐哂係沙龍門口度等我地囉..
咁邊打得過隱架?我都話左架啦 ..到時會合返咪得囉..搞到我地好似好賤咁..
頂 .. 打左2鋪鼓咋 .. 個大頭9又話好肚餓喎 .. 痴撚線 .. 6點就叫肚餓 ..
我真係怕撚左佢地 .. 之後咪行過去打邊爐囉 .. 點知又係度嘈 .. 想點樣姐 ..
咁撚多嗲架 .. 去到仲煩 .. 乜柒都話要加錢 ..啤酒又唔係任飲 .. 不過算啦..
之後玩圍枚 .. 石家怡條仔好撚煩 .. 又話唔比佢飲 .. 唔好再掃興d?我屌 ..
又黑哂面咁 "" 講真 ..打邊爐梗係咁玩架啦..唔係點會打得開心牙?on鳩..
飲飲下石家怡又係度扮醉囉 ==" 唉 .. 搞到佢地以為我地醉哂 .. 根本就唔係..
迫佢地埋單走囉 .. 正仆街 .. 我都仲未食野 ..咪撚玩啦 .. 石家怡又煩西喎..
特燈係度扮醉..叫佢條仔返屋企搞野..唔撚係牙佢?我真係估唔到佢會咁囉..
搞到潤成又喊埋 .. 唉 .. 跟住又成機攬住佢 .. 打到8點幾就埋撚左單囉屌 ..
好撚憎鳩佢條仔囉我..洗唔洗咁牙?係咁拉撚住佢唔放..佢根本就係扮醉既..
最仆街既就係 .. 我都比石家怡呃左囉 .. 佢做果埸戲真係做得好完美囉唉 =="
其實我有陣時好唔明?我自問對身邊既朋友真係唔差 ..對佢地仲好過對我 ..
自己既老公 .. 但我換來既結果又係點?點解1個比1個令我更加失望牙?
琴晚 .. 真係好過份囉 .. 根本係度哂我地時間 .. 我1心諗住石家怡仲想飲 ..
但佢條仔唔比飲"但原來唔係`佢係想借住呢個機會黎同佢條仔講話想扑野!
咁點解要利用埋我牙?我1心諗住幫佢"點知做好人比人當左我係1個賤人囉`
真係好人難做 .. 我寧願做1個衰人 ..對人好 ..人地會對返你好咩?唔會架..
我份人1向都好重視我身邊既朋友 ..我對佢地真係毫無戒心 .. 但係佢地呢?
真係唔知佢地有無當過我係佢地既朋友?有事就當我係寶,無事就當我係草"
好失望 ..我真係好失望 ..點解樂道所謂既朋友同黃鳳亭既可以相差得咁大?
中間發生左好多事 .. 但係我唔想再講落去喇 .. 我自問我自己無做錯就算喇..
最後 .. 紙巾發脾氣 .. 用水淋到石家怡成身濕哂 .. 跟住就走左喇 ..之後 ..
就同老公返屋企 ..11點返到去 .. 沖涼洗頭 .. 同老公傾電話 ..傾左好耐..
點解紙巾要覺得係我累事牙?根本成件事 .. 都係石家怡係度做緊戲咋 ..唉 ..
我都比佢呃左..點解我可以咁蠢?我估唔到琴晚真係會搞成咁?我好後悔..
我好後悔點解我要咁幫佢?佢講1套..做1套"但我得到既又係d咩?賤人掛?







             唉 .. 11月4號 -- 1生都將會記得今晚 ..

台長: 紙皮
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文