24h購物| | PChome| 登入
2005-10-12 18:21:27| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

` 我會有能力 .. 愛你到底 ..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嗯 .. 好耐都無打過日記喇 .. 今日返學好悶牙 !! 頭2堂英文 .. 自修 =]
小息果陣 .. 真係好頂唔順囉 .. 唉 =="" cheap到好似隻雞咁企係門口 ..
好心啦 .. 嗯 .. 真係好核突 .. 愈黎愈唔鍾意佢 .. 對佢完全改變哂喇 ..
真係好失望牙 !! 又係cheap西1名 .. 都唔知比幾多條仔搞過喇佢 ..=="
算啦 .. 我唔係咁樣咪得囉 =] 我是高貴的 .. 唔似佢地咁樣也 ..落去排隊 ..
上禮堂度聽咩【反吸煙】講座 .. 果3個人因為食得煙多 .. 要割左條聲帶 ..
做完手術之後 .. 講唔返野 .. 有d要用電子咪,喇叭仔同人工聲帶黎扶持 ..
佢地係台上面講野果陣時 .. 我見到佢地講得好辛苦 ..要用個電子咪黎幫手 ..
先至可以發到聲..雖然我聽唔清楚佢地講既每1句說話..但係我覺得佢地好叻"
比起任何一個人都叻 .. 好勇敢 !! 能夠咁有自信去面對自己既病 .. 呢樣野 ..
真係唔係每個人都能夠做得到 .. 比著係我 .. 我跌低左 ..未必能夠起得返身..
係台下面 .. 聽佢地講返以往既個人【經歷】 .. 聽到我係度喊 .. 嘻嘻 ..
見到佢地咁樣 .. 個心唔知點解 .. 好難受牙 ..再諗返起係我身邊食煙既人 ..
真係好想自己有能力去勸佢地戒煙 ..嗯 ..但我又有咩野資格叫人地戒煙呢 !?
我唔想親眼見到我身邊每1個人有事 ..可能呢1刻會無事,但無人會知道 ..
將來會發生咩事..我唔想見到第時企係台上面講緊野既人會係我身邊既人"
我格離果條死仆街係咁狂笑人地囉 .. 仲要笑得勁大聲囉 .. 笑到震哂咁 ==""
痴線架咩 .. 係度笑人地把聲咁樣 "" 一d同情心都無 .. 咪咁賤啦好心d人 ..


上中文堂ms好煩 .. 我覺得佢好樣衰 !! 小息好乖做數 .. d人真係好煩囉 ..
成日係度發姣 .. 日日小息,lunch第1時間就係度企街喎 .. 成隻雞咁 ..
係度引人地注意.. 真係好想嘔 =="" 愈黎愈覺得佢唔靚女囉..愈睇愈豬西囉..
2堂地理堂入左地理室 .. 嗯 .. 狂同紙巾傾計 .. 幾好人啦佢 .. 哈 .. =]
跟住就同果個麥乜撚野潤鳩鬧交..乜撚野事姐..唔好以為有d豬西係度姣你..
就以為自己好撚靚仔先得架 .. 大陸喱 .. 望下你個鳩咀先同我陳芷琪講野啦 ..
d豬西係咁撚 cheap 姐..但我唔會so鳩你囉..唔撚据鳩你就出聲屌架啦!
唔好以為自己好撚受歡迎啦..望撚住我果下個死人撚樣..我真係差d噴飯囉..
靚仔!又唔係未撚見過!你咁撚樣既則數 .. 就同我接埋彈撚開些小啦唔該 ..
lunch同老公去左食m記 .. 嗯嗯 .. 上2堂數堂 .. 係度做埋d數學去 =]
跟住發下呆 .. 寫下野咁啦 .. 之後阿什麼鄧老師又發顛 .. 係度同人嘈 .. =="
放學 .. 等埋我個親愛既老公豬 .. 去左搭小巴 .. 買珍珠奶茶飲 .. 哇卡卡 ..
搭火車回家去..放2隻小b落坑度玩..d水超凍凍哦>﹏<”玩完就返屋企..



嗯 .. 聽日去旅行牙 "" 去赤柱囉 .. 果然好好玩牙下 .. 我根本都唔想去 ..
講真 .. 我唔想去既原因唔係因為話個旅行地點唔多好玩 .. 而係d人既問題 ..
就算個旅行地點係去日本都好 !! 我都唔會開心囉 .. 同樂道既人一齊囉要 ..
換轉 .. 假如係同黃鳳亭既人一齊去既話 .. 無論去邊度玩 .. 幾悶都好 ..
我都1樣會過得好開心同快樂架 .. 好似中3果年既旅行 .. 成班十幾個人玩 ..
真係好開心 .. 因為個個都好好 .. 我好鍾意佢地牙 !! 唉 .. 諗返起聽日..
都係算吧啦 .. 係架車度 .. d人1定又係度發哂姣咁架啦 .. 真係好想死 =="

台長: 紙皮
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文