24h購物| | PChome| 登入
2004-11-18 17:50:07| 人氣2,880| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

16號廢人(原曲:容祖兒:16號愛人)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

16號廢人
作曲:翁瑋盈
填詞:康康
編曲:舒文
監製:舒文

今天嬉戲 不怕就快死
唔明都不理 而我卻有陣時
唔多知我怎麼可 揀了物理
當我下次 發’牛豆’時
本書揭到勁悶時
明白我這樣 都皆因佢太’史’

今天quiz時 炒也沒法子 為何炒多次
男人中只得佢 係廢到痴
原來係佢教廢野 不會暫時
連最廢o既野亦都講數十次
他太廢 廢到越位
來到這禮拜 更加的廢

*何以 佢變了我的 16號廢人
 隨便 去叫哪個都
 不比佢更廢到想噴
 偶爾我亦 願佢是別人
 能轉個化身 物理帶著運

佢以前物理差 怎算到 現在做阿sir
 明知 佢廢野太多
 就是現在 可安心訓
 看見未來 應會繼續暗
 因佢太廢不懂教書 才會令我訓*

懂得的人 只要望下書 仍然都識計
誰知他不懂計 亂咁發揮
誰人話我會聽佢 這個廢人
而佢計數太慢且攪到地震
不信我 你去問問
誰喜歡他的 永不超生

REPEAT*

不想再繼續 聽他教 我怕明了惹公憤
面對這一個暴君 終日查問
為何學校係要請他教phy

何以 佢變了我的 16號廢人
隨便 去叫哪個都 不比佢更廢到想噴
最怕以後 物理再下沉
完結了也好 別再這樣笨

佢以前物理差 怎算到 現在做阿sir
明知 佢叫我計的
就是現在 out c先計
佢這份人 可廢了又廢
當佢廢到這樣無謂 誰也話佢廢

台長: 甘道夫
人氣(2,880) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文