24h購物| | PChome| 登入
2004-08-01 15:01:58| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一D都唔丟架(新曲 + 精選)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

豬扒 (新歌)(原曲:Twins:丟架)
作曲:伍樂城
填詞:康康
編曲:伍樂城
監製:伍樂城

C:搭車居然企不穩 你忍
  見到Asshole佢仆親 你要小心
  其實沒法再開心 你卻興奮
  甚麼烏蠅不會訓 甚麼青蛙不吃蚊

G:傻婆 為何訓都笑 原來你鐘意亂叫
  豬o既樣 自己望見都傻笑 每個見到都尖叫

C:Asshole跳樓了 當天帶黑超
  或者 當初我只貪你喜歡笑 你個樣卻扒得太緊要
G:Asshole訓低了 不好意思打擾
  或者 應該親口請佢快走了
  三點了 若再想訓 我們完了

G:自己應該也知醜 你知
  望得多都會想走 我太想嘔
  寧願撥去你的手 怕你一碰
  自己樣衰不會夠 鼻哥生多左個瘤

C:誰管 明晨你癲了 四處訓街也在笑
  兇器少 笨豬就要即場跳
T:甚至阿媽都不要

G:Asshole跳樓了 當天帶黑超
  或者 當初我只貪你喜歡笑 你個樣卻扒得太緊要
C:Asshole訓低了 不好意思打擾
  或者 應該親口請佢快走了
  三點了 若再想訓 我們完了

G:Let her die, let her die
  如若愉快, I let her die
C:Let her die, let her die
T:寧願佢die, so I'll let her die

T:Asshole跳樓了 當天帶黑超 或者
C:當初佢只貪你喜歡笑 你個樣卻豬得太緊要
T:Asshole訓低了 不好意思打擾 或者
G:應該親口請佢快走了 C:三點了
T:若再想訓 我們完了 沒了

____________________________________

好心殺我(新歌)(原曲:盧巧音:好心分手)

大家都奸狡 真的很過分
沒錯我話我 這刻出沖囉
難得我清一色 怎估到你
隨便也可以吃雞糊 無天理

#又再摸 又再打 從來未曾換牌過
沒靚牌 運氣差 我不想要再出錯
有隻三 連住四 懷疑五萬也不多
沒索子 別再摸 好心一早棄糊囉

明明你沒有一翻 點解都吃得到
明明我係有七翻 但偏偏要出沖
沒有好處還是我 若註定我不可以吃
不如亂打牌好過囉

自己不甘心 摸不到五萬
換了你是我 你忍得到嗎
捱得過無限次 九番俾錢
而他卻一再吃糊喇 太可怕

Repeat #

明明你沒有一翻 點解都吃得到
明明我係有七翻 但偏偏要出沖
係你蝦我唔認錯 若永遠也不可以吃
不如撞車也好過

(lalalalalalala lalalalala lalalalala......)

難捱就無謂再拖 好心一早殺左我

明明你沒有一翻 點解都吃得到
明明我係有七翻 但偏偏要出沖
沒有好處還是我 若註定我不可以吃
不如食山埃好過囉

__________________________________________

我也不想這樣K1(原曲:容祖兒:我也不想這樣)
作曲/編曲/監製:陳輝陽
作詞:康伯

求其計o岩 撞中的有幾個
食蛋亦都不錯
未發力過但勤力過 還懂得去做麼
唔明太多 我已經計到short左
但我都會講仍然樂於扮傻
名字會弄錯 突然被記大過
而我係叫K1

*我也不想這樣 但是喜歡歌唱
 要盡情地嗌才會拎獎
 我也喜歡去放炮杖
 更愛玩玩具槍 亂咁黎也應獎賞

**我也不想這樣 願望是天生天養
  求其買 3T都可中獎
  如你 夠K1可以陪著唱
  容忍兩打K1不算太牽強

傻人太好 我也喜愛去打掃
就算出錯多 仍然值得自豪
如若你做到 日和夜也在掃
何以尚要通識
repeat*

若我共你 同時勁K勁1
不要去證實也都知很襯
遇上Miss Ho仍然話愛就愛
這性格也未免精彩
repeat* **

如果 多她一位會低B多次
串郭月娟校長 她應該都會試

_____________________________

K1世界(原曲:BOY'Z:LALA世界)
曲:Sam koki/Lele-io-Hoku/Eric Kwok
編:Eric Kwok / 監製:伍樂城 詞:康伯

S=Steven / K=Kenny / B=Boy'z

K:聽講通識都可算無得溫
K:聽講溫得多可以變抽筋
B:其實
S:D KIND 子親戚可以逐個叫
S:你我也會熟識的叫
K:就算講錯亦要勁去笑
S:有八個老豆不得了

*B:啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦 啦啦啦啦
啦啦啦啦啦啦啦啦啦 啦啦啦啦啦 啦啦啦
B:地鐵可以食野
B:一起吃飯 都不算難
K:可一起野餐再狂癲玩
S:感覺才好玩
B:唔願喊

K:係班房應該可以去聽歌
K:很KIND的東西不會有很多
B:唯獨
S:K1的低B不會被錯過
S:你再無腦亦叻得過
K:就算識唱亦會勁唱錯
S:去訓個教亦可出錯

Repeat *

K:炒蛋太易 高分太難
可惜我會識o既到底有限
你智慧其實每天收窄
S:低B太易 高B太難
一粒米再小你也可當成三餐
只有洪思雅

Repeat *

_________________________________________________________________

Shut Up!(原曲:容祖兒:Show Up)(廢格遜'廢到唔廢'演唱會主題曲)

作曲︰張佳添@宇宙大爆炸 作詞︰康伯 編曲︰張佳添 監製︰舒文@zoo music

人人明白 他想發up風
因太廢 廢過垃圾桶
人人亦天天不開心
他教我 哪會能安寢
這科我尚未淪陷 還剩低一分
不需要你的操心 
其實我物理不必溫

*這個廢格遜 夠鐘 請Shut Up
 你教我放棄 物理 執個桔
 哪怕物理炒 得多麼的金
 求求其 合格亦是運

**我要廢格遜 立刻 的消失
  你再去教我 是你 的固執
  這個物理令 我好鬼傷心
  看見你 怎麼 可開心

***我最近每日 Quiz都得一分
   猶幸物理真不需要溫
   Yeah.......

如何平靜 即使有心經
都計錯 計到受了驚
連沉悶想擺個''鋪史''
都無癮 要繼續打拼
識得計都不作聲 期待打鐘聲
週遭有你的'靴'聲 
難道你是我的剋星
Repeat*  ** ***

來讓你 看到我炒粉
來讓我 又再攞一分
其實我 又要在家中
再祈禱  物理要怎麼至計到

__________________________

三索誌(原曲:盧巧音:三角誌)
作曲:雷頌德
填詞:康伯
編曲:雷頌德
監製:雷頌德

沒有一二萬 卻有三索
難道我無法 食你三萬
就算可食到 也有問題吧
一翻不足 怎可吃到

即使打三索 仍然欠隻六筒 
然而摸三六索 明明我吃到偏打錯牌
下隻牌 都會趁我吃雞糊侮辱我
明白如我要這樣易變心 哪到我食糊

沒索子 都會有六筒
我卻沒有摸到 六萬偏偏摸到五隻
最尾摸o既係四萬 我們無人能得勝 再輸錢
誰都無耐性 捱不過廿五鋪 無糊吃

當初打三索 原來我無計劃
完全都因直覺 才無端端的打左隻牌
後悔我 打了四索再打多隻六索
而實情 我到最後 沒有糊可叫

沒索子 都會有六筒
我卻又摸不到 六萬偏偏摸多八隻
有幾多雀局最後 你能令我贏出過 估不到
誰都無食過 誰都會勁過我

不知道 二索再換就更好
還是二筒是正路 留二萬才是最好
就算再三上訴 我都註定無法大四喜
誰話打得多就可win得到

沒索子 加上無六筒
太過令我激氣 六萬十三隻我未明解
始終我沒有吃 我們無人能得勝 再輸錢
誰都無耐性 誰可以令我多 隻三索

____________________________________

他不准我Kind(原曲:Stephy:他不准我哭)

作曲/編曲/監製:陳輝陽@好好笑 
作詞:康伯@唔好笑

誰說Kind子都應該趴街「足否」地 就好比PassPort已經都到期
難過也要趕快學會沈悶過三關
白痴得我一個去唱K 我都不再理

*他不准我Kind 怎麼可以Kind Kind子都要有一臉笑容
地拖拖不到 都可抹地 要雪櫃來洗澡
他不准我Kind 怎麼可再Kind 不想Kind到無能力遊戲
心知肚明他想我Kind 低B貼地可鍛鍊到
如日後令我再Kind我亦捱到(不痛)*

誰說Kind子都不應返工返學 令Kind子到了絕症的晚期
誰說我太Kind我亦會無視你所講
若果真的可以去廁所 我都不會去
Repeat(*)

如果Kind子都也可突然發夢執番垃圾
我再回頭用雪糕車跳樓 難道有罪

真的想Kind 真的想Kind Kind子鍾意一臉笑容
藥水得不到 打針過度 也要用鹽洗澡
真不想Kind 真不想Kind Kind子可以唱歌傻笑
心知肚明他想我Kind NG鏡頭可鍛鍊到
如日後令我再Kind我亦不痛

________________________

零分(原曲:陳慧琳:伶仃)
作曲:Joon Young Choi/Gi Hun Lim/J K Lee
作詞:康伯 編曲:Anthony Chue 監製:伍樂城 @ RNLS

自問也許今天應要 去溫習
我突然 拎本書出去溫
但我'恰'著 太攰應該訓番一覺 聽朝再讀亦算早
份份野都好鬼死厚 太多頁
這直情 不可能去讀
個腦空白 記住PURE MATHS 要寫單位 想起廢sir即刻會灰晒

我又唔溫 就算不讀仍可合格
訓覺訓過龍都不要緊
卻又疑心 或者應該我係要溫書半晚
然後多麼渴望祈求我可 裸得到滿分

*只怕又再不合格 廿分都算多
感覺難過 傷心也要ENCORE
零分得我這一個 或這總好過做唔晒
其實我自己再做也錯*

其實唔溫 就算不讀仍可合格
放棄這兩頁都不要緊
難道疑心 或者應該我係要溫書半晚
然後多麼渴望祈求我可 裸得到滿分

Repeat*

然後又俾阿媽佢鬧 當然不對望
其實溫也不會合格啊

_______________________________

執番條命(原曲:陳小春:相依為命)

作曲:陳光榮
填詞:康伯

旁人問 若果今天亂過馬路會怎麼
其實並沒甚麼側手翻咁過亦無出錯
明白我沒有跟交通燈公仔小心過路
令我被架地鐵車親個口

被車車親我亦會求其護理
看廢格遜突然被車死
佢鍾意亂過 我不再亂過
我識以後馬路切勿胡亂的走過
即使不死也未懷念你 
我已看到別人被車的淒美
我還如何再亂過

我都知用車車死幾個廢sir會開心
抬頭望望自己mc都估錯令我蚊訓
難道廢sir離去是想顯出他真的太弊
若我令佢為我犧牲也抵

被車車親我亦會求其護理
看廢格遜突然被車死
佢鍾意亂過 我不再亂過
我識以後馬路切勿胡亂的走過
即使不死也未懷念你 
我已看到別人被車的淒美
我做錯 難得改過 還怎麼捨得去亂過

廢sir教人做最尾 明白佢死得悲壯才合理

被車車親我亦會求其護理
看廢格遜突然被車死
佢都會亂過 我不再亂過
我識以後馬路切勿胡亂的走過
不必車死我來留住你
當廢格遜並無食蕉的福氣
我做錯 難得改過 還怎麼捨得去亂過
廢sir 連死都繼續錯

______________________________

終生站立(原曲:鄭融:終生學習)
曲/編/監製:謝杰 詞:康伯

今天我罰企 
我PURE MATHS亂做也並不想理
有得交功課 
其實我亂咁做也許都會回味
我被罰唔順氣 
還要補交功課我都只會伸條脷
能夠學懂PURE MATHS我亦無乜轉機

*而我竟突然發現 
純粹的數學 可以令我癲 
求其DO會很無面 *

#被人罰中央 站立沒了完
罰企係中央 間中轉個圈
從來未放棄嘗試
去食個麵 也不管這個麵多麼的酸
縱使尋常地又哮喘 
站立未會完 直到有一天 
見到ASSHOLE舞步在盤旋
仲要勁轉圈但卻好鬼寸# 

停下未會倦

點解要罰企
我PURE MATHS亂做也未必喘氣
我好鬼谷氣 
明白企係會令腦袋充滿牛脷
我自問無運氣 
才了解怎麼會企得雙腳都離地
能夠學懂空中企 或有新轉機

Repeat * # #

停下未會倦 頭亦未會亂 但我腳酸軟

______________________________________

最後補課 容祖兒(原曲:容祖兒:最後一課)

作曲:王雙駿
填詞:康康
編曲:王雙駿
監製:王雙駿

怎可想像 要我四點鐘班房裡座
大家計計數 都應該錯好多
尤其是我 不喜歡Pure Maths出年
應該走去Drop 這科

多麼想念 放假那天只懂玩與睡
但怎會算到 放學流乾眼淚
誰明白我 如逃避他只好隱居
不補課別要再去追

*如果不去補課 竟記大過
 連NPK都不 忍受這麼
 明白Look Ling都要 番去校門
 怎麼去避 如何地逃走
 都只會嘔(今天我地 繼續又再嘔)*

#離開都要補課 怎麼去做我
 誰都知補得多 都錯好多
(唔補都差不多 誰都清楚)
 明白要大頭再補多兩天
 應該也沒 結果
 何必這麼 教我#

都只因為 每次計親都不懂咁濟
學懂放棄 數學難題的造詣
尤其面對著 全部in我亦無畏(<---in = 積分)
只因我亦會去放低
Repeat(*)

你要留 我就Body Check
令大頭罰人亦也可以
唔做數 唔認數
不再問數 至會有我的去路
Repeat(#)

寧願Pure Maths 靠我

_____________________________

豬扒與豬(原曲:Twins:風箏與風)
曲/編/監製:伍樂城
詞:康伯

豬:沒有雞 隻豬怎可進步 如沒人 豬扒點樣誕生
我與豬 就似天生一對 分不開 豬扒很討厭我
也繼續歧視隻豬 誰被吃 亦不會受折磨
誰都要豬過 D豬扒也不可錯過
扒:(好彩D豬扒只有一個)
豬:令我開心過 當豬扒遇上豬 豬仔搏命尖叫
然而未會狂奔 豬仔牠企左起恕 佢快將被殺口
仍然流露著笑容
扒:當豬扒食了豬 一公斤也都很重
然而還未能飽 想吞七隻豬先夠 有隻豬被吃光
放進扒的口中 會令我心痛

我與豬都不應講錯話 明白誰都應該豬過扒
我與扒 沒法天生一對 都不差 豬扒牠不愛我
也永未遙望隻豬 誰被吃 亦不會受折磨
誰都要豬過 D豬扒也不可錯過
豬:(好彩D豬扒只有一個)
扒:令我開心過
豬:當豬扒遇上豬 扒:((如何被吃)
豬仔搏命尖叫 然而未會狂奔 扒:((仍然學會尖叫)
豬仔牠企左起恕 佢快將被殺口 扒:(豬過)
仍然流露著笑容 扒:(變超人)
扒:當豬扒食了豬 豬:(豬未會發嬲)
扒:一公斤也都很重 然而還未能飽 豬:(不用計也知重)
扒:想吞七隻豬先夠 有隻豬被吃光 豬:(有誰)
扒:放進扒的口中 豬:(這樣豬)會令我心痛

豬:當豬扒遇上豬 扒:(即使豬好蠢啊) 豬仔搏命尖叫
然而未會狂奔 扒:(而豬扒也都很醜啊)
豬仔牠企左起恕 佢快將被殺口 扒:(若能遇上雞扒)
仍然流露著笑容 扒:(佢會吃左牠嗎)
當豬扒食了豬 扒:(豬仔從未怕過) 一公斤也都很重
然而還未能飽 扒:(誰會怕那隻豬扒會威晒)
想吞七隻豬先夠 有隻豬被吃光 扒:(有豬扒便有豬)
放進扒的口中 會令我心痛

________________________________

獨食(原曲:容祖兒:獨照)(廣東話版)
作曲︰賈立怡 作詞︰康伯 編曲︰舒文/孫偉明 監製︰陳國華/楊永康

今天看過飯單 A餐再食冷飯
連豬扒也變石斑

*得生菜o既唔揀 好想去食晚飯
 而今天卻要勁慳

 但又無飯 很悽慘
 我食A餐 會無人同我爭

#A餐真太Cheap 我很想它是很好吃
 最弊 我有生菜 但是雞肉 要問校工借
 冷飯菜汁 吃慣它 會有喜 還應該謝謝
 你都會 覺得我係已做錯
 點解可揀錯 (點解揀錯)

Repeat*(#)

喔~ 不是人難道要去吃A餐
其實B有拉麵 C有炒飯
然而我卻要吃A咁慘

Repeat#

我也許都不能揀
你又吃了我的C飯 令我也要勁喊

_______________________________

中華人民共和國國歌Pure Maths版

琴晚 我計數原來又計錯
不過其實開心 皆因我都不想去計
Pure Maths其實根本不知怎麼去溫
明白計數 就是這麼的好鬼黑人憎
唔計 也許 更好
其實我也溫過 不過應該都出錯
琴晚 出錯都應該知我
唔再 唔再 唔再計

台長: 甘道夫
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文