24h購物| | PChome| 登入
2008-12-06 16:21:56| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

♫°°2008Bangkok第三天♫°° ♡

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第三天早上,我地起身食早餐後,就坐巴士到Big C行街街啦~~我地著住波鞋利的,想去買對拖鞋著下,方便d嘛,我地要一定去靠散按摩~~

其實好多車都會到我地酒店,鍾意ibis就係因為已經熟晒路!

係ibis行去紑坐bts (Victory Monument站) ,大概15-20分鐘吧,係有d遠,不過沿途有好多餐廳、酒吧、超級市場、小販都有,Eric好鍾意行過就買個椰皇飲,我以前唔飲的,今次見到覺得好得意,試下飲,都覺得ok喎,超冰涼~

係bts附近的商場,發現了又有甜品食,食完先出發~~

Eric的雪糕


我覺得我這個好味d,真係好懷念~~



食完甜品,我地出發去靠散按摩啦~~

我地又去坐船仔啦~~其實我地可以直接坐的士去,不過想坐下船仔,而且好多的士司機都叫人失望,坐的士好似買大細咁,不如輕輕鬆鬆去坐船~~


等船等到呆左的泰國人~~


船利啦~~大家都排隊跳上船,係,係跳,我覺得要跳一跳先上到船~~^^

其實條河的—確幾恐怖,Eric仲話見到有條黑貓的屍體浮過,我都睇到小小,不過好快飄過左,所以、影唔到比大家欣賞,有幾恐怖

落船後,我們立刻去按摩

價錢一樣60分鐘250baht,幾平啊~~

舒服完後,我們就去醫肚仔啦~~

複制行程,哈哈,我地舊年都係利呢間餐廳食~~


兩個都好好味道,最鍾意坐係到亂影~~~

 




之後就去靠散行下街街~~


之後去左Siam~行街、食飯~~



再去食Fuji~~

我的壽司飯~~

力力的炸蝦~~    好似食好小野咁,其實係有原因~~~

因為我地再去食Pizza Company~~~
外表好普遍的蒜蓉包~~

 但其實好好味道~~

 



可能之前已經食飽左,或者太過期待,今次覺得個pizza普普通通~

食都飽飽,梗係返去酒店訓下覺先啦~~

台長: 蜜仔
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文