24h購物| | PChome| 登入
2008-06-18 12:39:53| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~〥~Happy Birthday~〥~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係將會結婚的表妹生日~~
其實之前我年年都過左先記得,
因為有個朋友同佢同一日生日,
但以前只記得他生日,忘記了表妹....哈哈

可能覺得表妹就快結婚啦~~
有點突然,所以呢幾日,都係咁諗返好多細個發生的事,

之前講過,細個個陣我地成日一齊玩,一齊訓....
以前佢好男仔頭,而家唔同晒啦,仲會有時做part time model~~
女大十八變~~

由於佢的婚時,震撼左我地每個親戚,
個股餘震,亦都震埋我~~~
個個問我幾時結婚,個個話表妹都結婚啦...
你都應該要結婚啦~~

我個標准答案都係:過多兩年先啦.....哈哈~~
我同佢都唔急,大家唔好心急啦~~ ^^

最後同今日生日的朋友們講聲~~~

Happy Birthday!!!!







台長: 蜜仔
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文