24h購物| | PChome| 登入
2008-11-22 15:14:07| 人氣96| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

ೄ﹏ღ。.2008bangkok 30/9★

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

遲來的遊記,懶洋洋的我,一路都提不起勁寫遊記,
而且工作真的很忙,所以等到現在冬天先寫~~~

點解突然會寫??
因為病了很久,一路食藥和打針,都忘記了打了幾多枝,可能5、6枝吧~~
所以一路要戒口,不可以食凍野和辣野!!!
我最愛的雪糕、凍奶茶,都不能接觸.... =.=
所以想起在bkk的快樂日子,現在唯有寫下來回味下....

我和王小浩和上年一樣,坐夜機,
我放工就趕去他公司,但他都實在太忙了,
我們急急腳咁跑去坐巴士,超多人滿晒座~~~

到了機場,急急跑去TG的櫃位,搞掂之後,
又一條慢慢長路,仲要轉車先到TG登機的位置,
我見到有人(泰國人)買冬甩去曼谷!!!我覺得幾奇怪,因為香港一定唔平!

 


座位都算幾闊落啦~

 

TG的空中服務員都幾好人,仲主動幫我同王小浩影合照~~good!!!



飛機餐,每樣要一款,都算ok啦~~當然甜品就比不上CX啦~~

    豬肉河粉
海鮮飯


今次好去泰國的心情好不一樣,唔係唔開心,
上次一落機狂影,今次我地平靜好多...haha~~

之後係機場打電話約寶寶同圓圓,原來寶寶仲係到好努力咁作最後衝刺!!
我同小浩就先坐的士去ibis Hotel先,
照舊上車先講要用滅他,點知無個司機肯...錯晒!!!
我已經上網睇過,最多我都係比300!!
最後,搵到一個肯300,我地就上,嘻嘻~~

跟住去到酒店,超熟悉的感覺,雖然只係普通3星,不過張床真係ok舒服囉~~

 

上次住Standard room,今次住Superior,真係好彩唔駛加錢姐~~
其實又係一樣,不過間房大左小小囉~~


我地再打的去沙啦丁,司機好人,我地好快到左同寶寶,圓圓見面了~~

又去返同一間餐廳,不過經過今次,我決定左會係最後一次,
我地再約一定要去第二間囉~~
我地好似無叫埋單,佢無啦啦叫我地埋單,
根本就係想趕客,超衰!又唔比人影相,扮勁!!!
佢仲特登找一埋散紙比我,我就特登一個仙貼士都唔比佢,hahaha~~~

我地相約左聽日去佢地酒店到等,各自回酒店休息,聽日見~~~ ^^

台長: 蜜仔
人氣(96) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

寶寶
諗起又懷念~
下次BKK相見不知何年何月.........
2008-12-03 14:02:00
蜜仔
bkk實在太令人懷念~~
2008-12-06 12:45:16
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文