24h購物| | PChome| 登入
2008-12-06 14:21:28| 人氣143| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

ೄ﹏ღ。.2008bangkok第二天☆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天早餐後,到寶寶、圓圓住的酒店集合

*Centara Grand & Bangkok Convention Centre at Central World

我覺得酒店個位置唔易搵,行餐死~~~

不過值得一讚就係d電梯,好環保,因為d電梯如果無人用,佢係會停左係到,你一行埋去,佢先會郁,慳電,幾好!!

好懶的圓圓還在床上,唔願起身,好金

我最欣賞這間酒店的廁所,因為......

你睇下,個浴缸正到啊!!!

本身我好想浸下,個時間的關系,我無浸到,因為佢地要坐19:00班機,我地相處的時間已經無多,要好好珍惜~~

到大堂check out,寄存行理之後,我同寶寶影下相喎,之後就走去行街街,寶寶帶了我去買brabra,同性感內衣,wakaka~~~

行完一輪,要依肚仔了,話說我地想去唐人街食海鮮,我地幾經辛苦,呆坐的士先到達唐人街,點知....唉,竟然話開18:00,點搞啊!!!!

我地唯有坐返的士走啦,轉去食鐵板燒,不過都幾好味。

睇住佢整,好期待~~



個餐好抵食,有飯、麵豉湯都係大概177baht

Eric的

我的,上面d餃子,係我地四個一齊食的,好味道啊!!!

我地雖然都食得飽飽,但仲好貪心咁,想食甜品~~ ^^

圓圓的~


寶寶的~

我同Eric的,我其實都飽啦~~所以一齊食一個。

 食食下,寶寶竟然甩左拖,好搞笑,我地同寶寶去左siam買拖鞋,買完之後,我地都差不多要分開啦,我地就係siam的街頭說再見!

我同Eric就四圍行,買下野,行行下,寶寶打電話來,oh no~~

他們遇上壞人,司機要500baht先肯去機場,最憎呢d司機,真賤!

最後寶寶比晒身上剩餘的480多baht給司機,那衰人先肯唔再兜路,乖乖咁開車去機場,賤!!!

忘記左講,我地今日早上又遇見上年那的士司機,車我地去買野那個,浪費左我地時間!今年我地好勁,我地坐巴士,哈哈,其實係門口已經有個巴士站,我地個日朝早都係坐巴士去搵寶寶的~~

第一次晚上坐巴士回酒店途中,我地仲係到計劃梗點去光海鮮,點知人算不如天算~~我地早左一個站落車,結果竟然比我地發現左光海鮮,之前網友講過好近ibis,原來真係好近!

夜到左夜晚,我地就係酒店行去光海鮮啦~~


 

美味的炸蝦餅~

生蝦都幾好味啊~~個汁勁辣!個陣都仲頂得住,辣都照食,因為好味嘛,而家氣管有事,一定頂唔到~~ =.=



呢個大蝦伊麵影得唔靚,但其實都好味道啊~

這個魚魚都還可以啦,因為太多骨啦,下次都係唔好叫。=.=


食飽飽,就行返酒店~~沿途會經過Pullman Bangkok King Power

Eric話要強調呢到係連鬼影都無隻!!唔怪得呢間酒店有免費篤篤送你去bts啦~~



我地四圍影下,就返酒店休息啦~~

 

台長: 蜜仔
人氣(143) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

寶寶
我次次都搵唔到光海鮮
竟然比你遇到 *.*
2008-12-16 11:32:02
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文