24h購物| | PChome| 登入
2006-06-24 16:08:01| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

女人之苦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經期
女人較男人情緒化,相信大家都會同意。有一種說法是,經期令女性情緒動,
原因是女性體內的雌激素影響身體狀況,即經期影響心情是一種生理現象。同時因為經痛關係,令女性情緒更壞,所以值得體諒。

現在甚至有人提倡政府設定經期假期的,讓女性可以在家好好休息,不過這牽涉到男女平等的原則,會帶來一連串相關迴響,要真正立法可能要一段時日,甚至難以做到。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
小蜜之苦>_<
我絕對同意女人係這個時候最需要人關心同體諒,但係點解我每次都覺得
無人會體諒我或者關心我.
又或者我應該咁諗,我平時脾氣已經太差,就我就得太辛苦,
所以我係特別的日子,就感覺唔到特別的關心同體諒,
而且人地可能根本唔知道你利緊經期,咁可能你每次情緒咁差的時候,
你就要同人解釋:「我利緊...經期...啊~」
咁人地先知道要體諒你同關心你囉...
D咁痛苦的日子,都係要自已安慰自已,
好似梁小姐咁講:「女人要靠自已」,都岩咖!
無法啦,唔想靠,都要靠啦....

台長: 蜜仔
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文