24h購物| | PChome| 登入
2006-01-25 15:46:50| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新年進步~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年冬天終於買到新衫,我最討厭冬天,
天氣凍,又難買衫,好煩,仲要買boot,
好彩~~~我買到BOOT啦~~
我之前個對BOOT,已經係N先前啦...
雖然係遲左買,但係都要有一對傍下身啊!
起碼下年冬天唔會無得著,我都算節儉啦..
劉小婷一個人,有十幾對鞋,佢真誇張Q_Q
同佢行街,先覺得自已唔似女仔,我購買慾的確唔夠強...
其實係我個人比較懶~~~嘻嘻.....其實我都知,
我連簡衫都懶,但無新衫又會唔開心==
雖然今天買得唔多衫,但真的有進步啦..
起碼買到啦...仲好開心買到平平的裙仔,
因為每次減價,都無我碼,好慘,我要S無S咁囉(我都仲係著S^^)
總有幾日減價啊,希望係最後衝次買到更多平野啦~~~
我就係咁,有新衫但買貴左會唔高興Q_Q
所以最好這襯季尾啦~~~~努力啊!!!

台長: 蜜仔
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文