24h購物| | PChome| 登入
2003-11-16 17:40:35| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

├冇陰公┤

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

ooo...都有好幾日冇黎寫lu~琴日差唔多寫好就hand左機~好鬼冇隱呀!>.<"'今日返工返左6個鐘,一直都冇停過咁.....都累累地~唉...聽日仲要返到夜晚tim!~陰公囉!!=0="'

琴日休息都係留0係屋企抖抖,玩玩,冇做過野咁~雖然悶悶地,但總算休下息啦~^^``

係呀!前排返工,Miss趙行入黎睇衫衫,嘩...好突然呀!@0@傾左一陣佢就走lu~都冇買衫=o="'同埋呢~~~上個禮拜日日都有人接我放工,勁勁勁開心啦→中灝、翔哥、傻佬簡←佢都唔係好算既=="'咁都好既,唔使一個人咁悶咁返屋企,哈哈~

而做侍應果邊就開開心心咁過一日喇→了無壓力,同埋d同事仔無啦啦轉左性咁對我好好喎,未到食飯時間都煮左俾我食bor!真係奇蹟呀!簡直係要乜有乜咁~呵呵^^v不過.....今日就一d都唔〝順嘆〞想食【海鮮炒飯】又唔得喎~好彩個老細好好人自己炒俾我食→拎走^^v哈哈

死喇~我而家好眼訓tim~唔想返工____/聽日又唔知賣出幾多件衫tim架!好大好大既壓力壓埋黎呀!><就黎虛脫喇~*

台長: ching
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文