24h購物| | PChome| 登入
2003-11-13 22:38:58| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

︴…享受…ξ ‥今天*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  嘩.....哩排又忙到死喇~搞到冇乜時間玩電腦tim!而家一日做10個鐘,有dd辛苦!不過兩份工都得好開心,,但做sale就有好大壓力,好驚自己sale唔到d衫衫=.="'好彩今日都賣咁d^^``總算有d交代丫~*

  今日d時間過得特別快,同埋特別開心架!一早返工,我就食我既早餐→雪芳蛋糕+熱華田,飽飽!^^v又冇乜客,而且個阿姐乜都拎黎做,搞到我冇野好做,行黎行去,我一做咩,佢又做,唉......乜佢咁得意架!所以....我返早好得閒架!=0="'

  今晚放工,我整緊d野果時,無啦啦有個人入黎講野,原來係翔哥,佢岩岩收工,順便黎探下我,再順便等埋我收工,我地0係度傾偈......^^v好開心~我冇諗過佢咁好黎等我收工架!嘩...佢真係一個〝絕種好男人〞呀!唔怪得之小玲佢咁鐘意翔哥啦~~哈哈!

  我哩排真係好開心,前兩日中灝都有接我放工,我地一齊食飯,行下.....好正呀!哈哈^^`Oooo.....聽日要返早d呀!→8:00am,阿姐佢放假,所以我返早d!>o<"'
         ║-懶-║

台長: ching
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文