24h購物| | PChome| 登入
2004-07-06 14:32:57| 人氣65| 回應0 | 上一篇

有苦自己知

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哩個網,我好耐都冇上黎寫下野喇。

唔知點解,成朝早都係悶悶不樂咁既,好唔開心咁呀。

今日係kelly生日,但我並冇出去陪佢慶祝,我個心都唔知自己應該點做好,我唔出又唔夠老死,我一出,又費事媽咪唔開心,因為我已經差唔多成個月冇返屋企食過晚飯,一家人相聚,傾下偈,而家成日都見唔到爸爸同媽咪,日日係咁返工,真係好厭倦,但係為左賺錢,唔可以唔返工........

正因為我唔出去唱k,搞到個個都好僧我咁,個個都係冷言冷語......點解會係咁喎?打俾男朋友,佢又唔得閒聽我電話.....我覺得好孤苦。


一心一意諗住放假好開心,冇諗過搞到咁唔開心,而家做乜都冇哂心情... ...

不想多諗
有苦自己知…*

台長: ching
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文