24h購物| | PChome| 登入
2003-12-02 22:12:45| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

勁正啦~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  Oooo....都有幾日冇得黎寫日記喇~*0係哩排,都係冇乜搞作......不過前晚就好開心喇!^^阿容佢休息,而我又要出元朗出糧【拎$$】←冇得做lu~@@冇乜所謂既~休下息咪仲好囉~呵呵呵.....有好多$$lu~我要買野買野....^.<我同我相公+阿容一齊出元朗行街街、打機,再約埋常常【大家樂見】,8:00就搭車返黎食我地既晚飯→食熱烘烘既火鍋,好開心呀!唔知幾時大家仲可以【大家樂見】呢?總之我好enjoy哩個晚上啦!哈哈*

  27/11--5倨月喇!!!開心到死喇!我咁大個女收到第一札既〝花花〞,好有心思呀!雖然等到我頸都長,但好過冇丫~開心開心開心開心......*>.<

  好野!5號就出糧喇!又有$$~希望之後可以搵多d$$,話咁快又到Christmas喇~*都唔知點.....阿容又話請我地去佢間酒家食大餐←好期待呀!唔使$$喎!大定又可以聚聚喇!諗起都開心~*但....我唔想d時間過得咁快呀!(有好多好多原因)

  而家哩間舖頭度做,做得都好好架!而家冇人鬧我架!嘻嘻…*今日仲正呀!有個超豐富既早餐仔食下呀!呵呵→炸煆天婦羅+出前一丁。不過呢……對面賣衫果個女人成日走過黎拎水飲呀!好煩呀佢~我地個個都唔鍾意佢既!人地勁忙果時,佢又走過黎拎水飲,〝自出自入〞太離譜喇~*所以我地個個對住佢都係好無奈既笑....=.=''

  哩幾日好得閒呀~好開心...*而且有人陪我+訓番個晏覺~正爆!放工果時見到阿wing同業喜,佢地好開心咁呀!嘻嘻*好喇!而家好拿拿臨沖番個靚涼先‥*呵呵呵呵呵呵.......

台長: ching
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文