24h購物| | PChome| 登入
2003-12-07 22:02:00| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

屎忽…痛痛*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  琴日唔使返工呀!開心…*
  
所以呢....一朝早就同我相公走去運動場,常常約左容仔+阿星+tiger+我兩個~話跑下步,我就冇跑步呀!只係懷著聚聚既心情,唔唔。。。見下面仔,唔錯啵!!不過.....出左兩個鐘,就各自走人lu~ *

  返到屋企只係打機....玩下~無聊下!無聊到要幫兩個麻煩細佬睇功課>.<我相公又要出街食野,冇人陪我lu~所以就同我細妹出去行下,順便整埋負離子+游離子,我請埋細妹一齊整呀!坐到屎忽都痛埋!>.<"而且大出血tim呀!6舊水呀!算啦~睇見係出左糧咋!有$$嘛!^^vv開心下都好丫!嘻嘻~*

前排睇見兩個細佬話想要〝魚魚〞玩下,我又覺得好可愛啵,咪一人買一條魚魚玩下囉~點知.....越睇越唔對路,唔夠一個禮拜我條魚魚就--釘左柴!而佢地兩條就非常之活潑。>︿<

  嘩...今日一返到舖頭靚左好多呀!掛左好多聖誕燈飾(因為夠黑,所以閃得特別靚)做起野黎都特別開心架!今日做野做死人咯→累…*最後都係冇食野就收工,跟住就去左m記買我既午餐,上左相公屋企開餐,冇耐....相公姊姊咁岩又買左m記返黎食,咁岩得咁Q,又係同一個餐喎!!^.<嘩......今日訓左個甜美既午睡,幸福到爆啦~*^3^

台長: ching
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文