24h購物| | PChome| 登入
2004-01-22 21:42:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

年初一

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  今日係年初一,只係逗左兩封利事,我同屋企人都冇出街,只係一齊開抬…打麻將!好興奮呀!起初我同媽咪狂贏,好過癮架!阿爸就輸到七彩,不過......到左最尾,我竟然輸番轉頭,真係好激氣呀!______/"'

  以前年年都返大陸過年,今年就例外,留0係香港過,今年好凍呀!凍到雙手都僵晒呀!苦~*年廿九同D朋友一齊出左去食飯,行左陣街,不過個天又落雨又凍,有DD掃興,不過唔緊要,有相公陪著,人都暖粒粒。到左年三十晚,同屋企人出左元朗行花市,買左好多靚花,正呀!^^V

  聽日又唔知去邊度玩呢?相公要返大陸過年,我諗....>.<又要悶悶下LU~希望捱多兩、三日,咁我就可以再同相公會面!
      
                       -極期待唷!

台長: ching
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文