24h購物| | PChome| 登入
2003-11-24 23:05:38| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【時間】...快得很

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  嘻嘻~我日日都係達到9點正就返到舖頭~而且做野好free,一d壓力都冇!^^v可以玩下咁囉~*今朝一返到去~我嚇見兩個老細一齊返左~原來個阿姐今日休息~*所以要一齊返咁早~呵呵....A___A今日心情〝靚靚〞做起野黎都特別起勁既~*^^``

  Oooo....今日又有(官中)既學生打電話黎叫外賣,有成16個外賣,做到做到痴肺~要兩個同事仔去送先搞惦,/.所以我都忙左一排架!辛苦哂lu~=0=不過d時間又好快咁過左lu~呵呵~*

  放工,一落到去,無啦啦有人嗌我全名喎!@@我一拎轉頭,原來係〝業喜〞佢又做番書店,好free咁話喎!^3^之後我就返屋企換衫衫啦~晏dd就返工......=.=''

  好彩d時間快到不得了,一陣又到放工時間,呵呵〝正呀!^^v差唔多放互果時,無意中見到0係我做果間舖頭隔離←髮廊。個男人,打完招呼就走左lu~*放左工,我既【靚靚相公】落黎留下接我,好開心呀!^^v

台長: ching
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文