24h購物| | PChome| 登入
2005-08-28 23:42:57| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

潛水

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一連4天的學校會議,已使我的腦袋變得硬實了,幸好今天給了我一個機會去放鬆,就是去潛水。一朝早就在彩虹等小雅一齊入西貢,我亦買了一個超大的糯米雞同兩個叉包tim。咁大個都未試過潛水,今次真係過足癮。不過之前都知道潛水唔係一件易事,所以都有少少緊張,所以到了船上聽briefing 時都格外留神。而且個教練「一休」都好nice,所以都好順利咁完成個學習啦!之後就開始喇,我同小雅在同一組,穿上所有裝備時的感覺好重好重,但到水中時有浮力,所以感覺不錯。但小雅就因為所有主要裝備都差不多發現有問題,包括眼罩入水、BCD鬆脫等等的情況下,再加上有「少少」緊張,所以佢地兩個女孩子擾攘了好一陣先開始啦。我地兩個男的就很快完成skill tasks 然後開始去玩去睇了。

在水底的世界雖然沒有我想像中的美麗、幽靜,但親身看到一組組的珊瑚礁、海膽、crown fish等等真的是賞心樂事。

不過最開心的不是潛水,而是可以同小雅去玩浮潛,原來除左行街,一齊浮潛係仲開心的,在大自然下一同去玩,是最開心、最舒適的。

所以下次一定要去。

台長: 立味
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文