24h購物| | PChome| 登入
2004-08-04 00:38:44| 人氣143| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老餅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近來,我多聽了一些或看到了一些像以下的說話︰

在一個幼稚園同學的diary中看到︰
今日考中文oral,反方有一位大叔,原來o個個大叔...係我幼稚園同學仔黎架...

在去旅行gai時候…

領隊姐姐問我家姐︰「果個係你阿哥定細佬?」

在數人數的時候,領隊姐姐問我︰「你家姐在哪?」
其中一個團友立即眼突突地問我︰「果個你家姐黎架!?」

導遊姐姐問我家姐︰「你幾歲?」
姐︰「廿幾」
導遊姐姐即刻向我突眼說︰「你未得十幾歲!?」

在賣衫的地方…

Sales︰「你唔駛番工咩?」
我︰「我仲讀緊書…」
Sales︰「大學生?」
我︰「準大學生jei」
Sales︰「咁你都係?」(指向我家姐說)
姐︰「我係佢家姐…」
Sales︰「下?!我以為你地係差不多年紀果隻tim,頭先仲以為你係佢女朋友tim…」
姐︰「我同佢相差五年…」

Patty也說︰「係啦,你染左個頭之後老積左,睇落似廿幾啦…」

姐姐同媽媽說︰「細佬大個左喎好似。」
媽︰「係啦,好似成熟左…」

我的天呀,我才十八歲ja,十九都未到果d呀,點會咁快比人話我似廿幾架?仲有呀,雖然我家姐個樣後生jei(佢同佢個classmate 出街gai時候比人問︰「嘩,乜媽咪著得咁sexy gai?」(當然係背住佢個classmate講啦)),但係都唔駛話我老過佢呀?我認我染左hair之後係大個左,不過都未到咁gai地步呀話?

唔通一個a-level真係可以令人變得老d!???

台長:
人氣(143) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文