24h購物| | PChome| 登入
2004-07-31 23:36:16| 人氣134| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好像是在中三的那一個暑假吧,還是小小的我在那時就真的百無聊賴得要命啦,又咁好彩我家姐借左幾本赤川次郎gai書番去睇啦,而我呢一d無聊人就當然如魚得水,要去睇一睇啦,而就係咁,我就開始了追看赤川次郎的書了。

其實我在小小的時候是很不喜歡看書的啦,只會覺得書本又長又悶,唔係有必要都唔會去睇一下。但係大大下呢,個人就覺得d機已經唔好打了,漫畫亦唔係咁吸引了,就覺得要搵第二d野去kill time,而赤川次郎的書就正好suit my needs 了,因為它們不是太長篇的關係啦,而且間唔中都可以睇到有少少想思考gai地方,所以我就覺得睇佢d書都係一個唔錯gai kill time method.

當然,我曾經想過睇下其他作者d書,再加上有一段時間我想去為某人而睇多d書,但係最後我都唔係太做到,因為我始終不是一個十分喜歡看書的人,而我亦都諗清楚,我唔想為某人或事而改變自己,因為我就是我,一個不喜歡改變的我,所以啦,到最後我都冇再睇其他作者d書啦…(其實我0係諗通之前有睇過金庸同古龍d書啦,本本厚到嘔,真係攞命…)

只有赤川次郎的書,我才會花空閒的時間去看。

台長:
人氣(134) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝術設計(手創、設計、室內空間、裝潢)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文