24h購物| | PChome| 登入
2005-01-25 00:41:15| 人氣105| 回應0 | 上一篇

回歸

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

很好。

今日,二零零五年一月廿五日,凌晨一點零一分,我決定再次寫番日記,雖然我放低左寫日記已有一段日子,但係我而家開始得閒番d,再加上我依舊都仲係想將我生活中的點滴記下來,以免我將來老了,又會忘記以前所發生過的快樂、悲傷或特別的事。

回顧一下數分鐘前的一月廿四日。

呢一日係我大學生涯第二個sem gai第一個上課天,同我上一個sem 開始時同自己講gai說話一樣:「唔好走堂!」,但係我上一個sem 就走到天翻地伏,希望今個sem我真係可以做到我講gai咁,唔好走堂…

但係經過今日,我深信我好難做得到…

一開始都好好地,上左兩堂elective,都冇咩特別,但係一上果堂finance,我就知我呢一句說話係冇可能兌現的了,原因好簡單,就係個professor講野又係同我上個sem教account gai 廢老師一樣,會令人聽唔明gai,d發音真係差到死,individual 可以讀做 “ in-di-vi-de-o” ,咁你話啦,我有咩可能唔走人呢….?







希望我可以盡量tolerate,唔好走得咁多啦。

台長:
人氣(105) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文