24h購物| | PChome| 登入
2004-07-26 23:52:04| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

杭州?唉...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第四日,亦都係一日我覺得好搵笨gai一日。

一早去左一間蘇州國營gai絲綢工場,見到佢地點樣將一粒蠶繭抽絲剝繭,原來抽絲同剝繭係兩樣完全唔同gai野黎ga wor,我到而家先知…

然後呢,佢地比左一個絲綢gai fashion show過我地睇,哈哈哈哈,有一個女仔係靚架啦終於,不過呢…其他都係…

接著我們又搭長途車,去下一個地方---杭州,d人話杭州出名gai係靚景,但係我唔係咁覺啦,可能係太熱啦,冇咩認真同仔細咁睇,就可能因此睇唔出佢gai真貌。

去到杭州,就當然要去一下全中國最出名gai西湖啦,講真,我真係抱住好好好期待gai心情去睇下呢一個天下聞名gai大湖,但係呢…

我地遊西湖就of coz要泛舟湖上架啦,但係大拿拿三十九度高溫再加上成船大陸哩plus 冇冷氣gai情況下,我就梗係咩mood都冇哂啦,仲話咩泛舟湖上丫…

行夜街,番酒店,咁就一日。


你話我係咪要不滿一下丫?

台長:
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文