24h購物| | PChome| 登入
2011-11-06 00:48:27| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11。06百感交集

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

 

今天

 

hey hey返左黎呀

 

我地一早就約左要食個飯同埋同樂樂去園遊會

 

真係好開心!!!

 

我地有特別嘉賓...就係謙謙

 

我地5點左右出發

 

雖然天氣有點熱 人又有點多

 

但係都玩得好開心

 

之後去三井食dinner

 

送出我地精心預備的結婚禮物給hey hey

 

真係好開心好開心

 

見到hey咁感動仲流眼淚

 

真係好替佢高興

 

o厘一個夜晚, 又重拾我地的笑聲

 

大衛的笑話

 

我地的旅行

 

真係開心到暈架

 

見到身邊的朋友仔能夠有一個咁sweet的人係旁邊

除了感恩還是感謝

o厘一個消息

在我繁忙的生活帶來一點點的歡笑

"真係加班加得好開心"

我好鐘意我地合力完成一份禮物的感覺

或者係我做的同時我又會唸下收的人的表情

真係真情流露得好開心

好開心能夠分享分享朋友仔的喜樂~

 

 

 

 

台長: Helena
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Living Wonderland |
此分類下一篇:又到聖誕
此分類上一篇:10 17

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文