24h購物| | PChome| 登入
2005-08-08 21:44:33| 人氣47| 回應0 | 上一篇

買書記**]]]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日.....究竟幾度呀?????
一朝早,,我同老媽就去左樂道搞註冊入學個d野
之後...就出左去食d野~
就去旺角等個衰女包啦!!!
等佢個陣時,我地媽就去左書局睇野~
我就買返支野,勁正lor好唔好!!!


好啦~等到個衰女包黎啦~
跟住我地就去左飲野~
之後勁多d無聊人同我地sale書lor
又話係咪買書呀??
e!!!!勁煩lor~好冇!!
我心諗~~~你快點滾開啦!!!


買完書之後,我地就dump低左我媽,
就去左新之城到行啦~~
好開心~~同個表妹去行街~~好爽~~
好似拖住個小妹妹咁~
雖然佢細我2個月,,,= ="
但係佢好似個小妹妹咁~~
好鬼死得意~~~~~~~~~
我地係旺中到行行行行行~~~
跟住就係到傾~~~去beach d野
話要著比堅尼~~***
幾好呀~~~++
但係我地都冇買到野~~
淨係買野食!!!!!!!!= =
買左唔知咩餅乾~~但係就勁好食


好啦~~走個時~我地去影左相~~
好正呀隻feeLing勁正呀~
好耐冇同個表妹影相啦~
影左出黎都勁靚呀~~
出到黎個種感覺係正爆呀!!!
講起上黎,,,
呢排都影唔少相wor~~
有同朱啦~鋼牙啦~~
都唔記得啦~~總之~~影完相都覺得好正呀~


好啦~~唔講住啦~~88

PIC****我同表妹影既相

台長: 草莓貓*
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文