24h購物| | PChome| 登入
2005-08-06 14:37:39| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好熱熱~~呀!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然我係summer出世姐!
但係我就好憎熱!
我好憎流汗既樣lor!憎到死!
但係1路做運動,1路係咁流汗,
隻feel真係冇得頂呀!
好耐都冇更新啦!
點解?
因為1個字:懶!
同埋,呢排都係到忙,都唔知忙咩
總之就係忙啦!同埋,都唔知寫咩...= =
唉~cool左牙呀!勁辛苦lor!
我唔仲意cool住我個種feel呀!
~~~
講起上黎,我雖然返左黎hk呀!但係我仲係唔知hk興d咩wor
我就係知道,
"我好掛住你地>>w-inds.!!!!"
我真係唔知點解,hk歌好聽咩?得個幾首算係好聽既歌
係wor~w-inds.就黎出碟lu~冇錢買tim
算啦~今年都返黎讀f.4lor~
仲會冇錢tim呀!!
但係我返到黎,會俾心機讀書既~
但係點樣制止我坐唔定既性格?
扮自閉lor~返到屋企,
沖完涼就入房lor~食飯呀?
自己搞掂!
而家乜都食唔落...好down!
唉!
返到hk真係唔拍拖架啦~仲死唔夠咩!
同埋,我知道邊個係我最仲意既~
諗通晒架啦!!

7/31係我生日,個日我去左漫畫節,個日其實唔係太開心!!
         因為冇左你地呢班"同班同學""

朱生日,個日就玩到痴左線lor~又影左相!開心呀!

        不過返到屋企俾人x到pig咁lor!

     唉!慘!快d返學啦


PIC***朱同我(IN SCHOOL)

台長: 草莓貓*
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文