24h購物| | PChome| 登入
2004-08-06 11:27:28| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

豪豬夜訪後花園

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台









尋晚9點零既時分,
突然發現後園有一隻豬唔豬,
狗唔狗既動物0係後園行下行,
此四腳爬爬一出,即時惹來全屋上下既注意,
於是我以9秒9既速度衝左出去一看究竟~~
一看之下,發現佢全身佈滿刺,
所以我地端定佢係一隻箭豬~!
之前0係後園種既菜上面既泥發現好多腳印,
開頭我地以為係有鹿入左黎,
但係D fence甘高,思前想後都覺得無咩可能,
除非隻鹿曉飛喇!依家真相終於大白,
原來吃哂我地D玫瑰花頭既採花賊係依隻箭豬豬!
佢其實都幾得意,行得好慢,最搞笑既係佢竟然識爬欄,
我地追住佢既時候,佢爬左去“跑馬地”,爬得勁搞笑!
本來留佢0係後園都無咩所謂,
但係佢不斷0係豎吃哂我地種D野,
所以我地先要請佢回歸大自然!
同佢玩左一輪追逐遊戲之後,
佢終於0係度門度返左去真正屬於佢既地頭,
之後天色都開始黑,眾人亦都各自歸家!
返到屋企第一件事就係查字典,睇下有關箭豬既野~~
因為依隻似豬非豬既奇怪動物,
無錯佢個身係有好多刺,
但係佢個尾部又無wor,
同我之前見到既箭豬好唔同~~
點知原來箭豬係insect-eater,
甘佢無理由食我地D花同菜架wor~~
之後再上internet 睇睇,
哦,原來正確黎講,佢係叫“豪豬”!
佢同箭豬好相似,不過箭豬吃昆蟲,
佢就吃花既果實之類既野!
開頭仲以為係小白兔食哂我地D菜,
依家終於知道係豪豬既所為!哈哈!

台長:
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文