24h購物| | PChome| 登入
2004-07-30 03:54:33| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

秘密

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台









尋日一早就出左唐人街整野,
原本兩點約左亞妹返UC話教佢Math,
但係後尾亞妹打電話黎話佢諗住唔讀,
所以個約會就取消左~~
既然都出到唐人街,
甘快返屋企又好似好無謂,
所以留低左0係舖頭幫亞媽手~~
其實話就話幫手,實在都無咩野做,
實情只係想搵個地方同亞媽單獨傾下,
傾下一D從來無人提起過既人同事~~
其實有好多野一路都好想問好想知,
但係中國人就係甘,好多野都鍾意收收埋埋,
以為唔講人地就唔會知或者可以當無事發生過,
其實唔係囉,事實始終係事實,
唔講出黎唔代表會令大家好過D,
甘樣做只係逃避現實,
既然已經係唔可以改變既事,
點解我地唔去正視同面對佢呢?
我其實都考慮左好耐先夠膽問,
雖然依個並唔係咩天大秘密,
對我黎講,我直頭覺得無隱瞞既必要,
但係,要去打開別人心裡面最後一條防線,
一定有相當程度既危險性,
開頭我以為大家會激動,
點知原來講果個同聽果個都可以好平靜,
平靜得出乎我意料之外~~
或者亞媽一早已經唔當佢係秘密,
一早已經準備好同我地講,
只係我地一直無問,
佢又唔知從何說起,
所以一直收埋到依家!
自從尋日件事之後,
我覺得我真係做左大人,
我覺得好多野我識得點去面對,
我諗我比好多人更加識諗,
至少0係依件事上面我係!


台長:
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文