24h購物| | PChome| 登入
2004-07-26 14:13:36| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

卡加利天氣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台









Calgary依排天氣真係難以捉摸,
一時落雨落到 “吧吧”聲;一時太陽猛到哂暈人,
黎左甘耐從來未試過有一年夏天天氣如此反覆!
天氣既轉變正好反映身邊每一個人既心情~~
我覺得(支力),我知道有人比我更(支力),
有時候,精神上既疲倦比肉體更加叫人難受!
我好想做返D野去幫助有需要安慰既人,
無奈身份始終唔容許我甘做!
由細到大我都覺得,人終要有希望,
但係過多既希望會唔會使人變得不切實際呢?
“等” 係一件叫人心癢難安既事,
無了期甘等更加叫人徹夜難眠!
其實我唔介意等,但總要話個期限比大家知,
到底仲要等幾耐又或者究竟會唔會等到?!
我真係開始討厭等待,我既耐性已經再經唔起考驗,
我情願叫自己相信一切從未發生,
到要等既野等到既時候就當係一個bonus,
我相信甘會令自己同大家好過D!
依一刻真係好想好想離開下,
唔需要遠,只係想出去走走,只係抖淡氣je,
但係依個時候,試問我又點能夠不顧一切甘一走了之?
任性既人一個已經夠,依個角色比人做左,
我可以做既已經唔到我揀 。。。。。。





台長:
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文