24h購物| | PChome| 登入
2005-04-15 01:34:55| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13/4...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/4
今日做左多野呀~一早呢...就因為訓覺同埋以為peni唔返...所以又走左堂喇~哈哈~不過原來peni返囉~唉...早知我都返啦~之後我就去左同derek食飯喇~好好地點知佢一句『你係waiting list咋…』又令到我發脾氣...唉!!嬲嬲地走左出去…好唔開心聽到佢咁講野~不過行行下記得佢要買公文袋又入左去幫佢買…之後返左去搵佢…之後冇野lu~而係我打佢既時候俾亞傑見到囉!!返左學校st quiz呀~係冇任何人監視之下...攪掂左個quiz...多得peni…donald…之後就同左亞don亞傑peni朱ling仲有亞瑩tea左一tea...好耐冇咁齊人喇~哈哈~完狙之後我就同亞傑返左學校做ip喇~今日約左出去買野呀!!出左女人街行左好耐...搵左好耐....終於搵到一間ok既~點之入去去俾人話我地囉~仲要話做唔到我地生意...叫我地唔好阻佢喎~哎呀...於是我就企左係到阻佢做生意喇~我得登架...之後大家都叫我唔好攪事...但個個都俾我話...唔好意思呀~係我堅持ge時候...個個都冇面俾喎!!最後聽到佢地講對唔住...ok啦~之後仲幫佢地買左野tim...哈哈~又一次勝利呀!!之後返左telford搵derek食飯...又睇大長今喇~食完我地就返左翠林喇~今晚個感覺好好~同佢訓到點先返屋企呀…哈哈!!

台長: Simon仔
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文