24h購物| | PChome| 登入
2005-01-25 02:27:25| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

充實...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/1

今日一早就被d電話嘈醒左…之後就開始我呢一日既行程喇!!首先車左媽媽佢地返舊屋…之後我就去左返學喇~但係我返去九龍塘搵佢地傾野之前呢…我就過一過左九龍灣先~去左ikea幫媽媽攞野~之後又返左學校去左locker攞野~點知返左去等於冇返~因為攞錯左野囉~之後我就過左main camp喇~約左1330…最後我都要1400先返到去~唉…之後就開始同佢地傾喇~今日終於都傾到野出黎喇~大家都有左個共識點做…見到josiah sir….即刻問左佢意見~佢覺得ok…而且仲俾左d suggestion我地tim…之後我地就傾完喇!!完左之後我就同donald佢地落左csc print左d野~準備一陣間同peni去做sp ge interview…print完就去左搵peni同佢一齊上左去慈雲山喇~個interview都ok ge~~哈哈!!算啦~之後我同peni過左荷廣行左一陣~今日我發左癲囉~攪到大家係咁笑~不過都好既~好耐冇咁笑過喇!!我地行行下仲撞到今日同佢男朋友慶祝生日ge little newspaper(小布子)囉~估唔到佢地慶祝生日都係係荷廣囉!!之後就搵埋朱ling食dinner…(今日仲買左生日禮物俾朱ling tim呀~)食完我地就各有自己既節目~peni約左佢個朋友係kt…朱ling就去tst~而我就過wc~過到wc…行下等下derek啦~佢返工呀今晚…原本佢話放2130架~不過佢打俾我話我知有排~咁我就行下等佢啦~去左cwb…行行下撞到wallis囉~之後毫去左佢個朋友間野度hea喇~之後到左2300左右derek打俾我…佢終於都放工喇!之後佢就過黎搵我喇~佢過到黎我地hea左一陣就走喇~之後我地去左食左少少野就返屋企喇~因為我知道佢都好攰架喇~陪佢搭叮叮返北角…買埋糖水就走喇!!返到黎沖涼….打埋日記…搵下information~一日就係咁喇~

聽返呢首歌~又幾有feel喎~

你住近波士頓 我住太古城 我在課室用功 你還未甦醒
當你下午想溜冰 其實我卻在細數繁星
要是你懂幻想 我是你的羊 閉著眼睛望到 我仍是這樣
當你夜裡不能睡 期望我或能令你宿醉
從右邊數到左邊 很有秩序 一心 被你數 被你追
結果只能空想 卻不能共聚 實際未曾令你真正安睡
感謝你 在閉著眼晴數我 堅強地 寧靜沉睡星河
倘若我 眼角笑中有淚 沒什麼不妥 也許掛念太多
數下去 害怕若有天數錯 很容易 漸冷淡忘記當初
可恨我 永遠數不到後果 多麼想我能使你 快點安眠去接近我
你學會整蛋糕 我沒法品嘗 我若賽跑獲獎 你無力叫嚷
只要共你心靈通 能瞌眼便浮現我長相
曾共你經過聽筒講到落淚 可惜 是有聲 沒有畫
就算空郵影片 怕中途偏差 未夠睡前幻想感覺昇華
感謝你 在閉著眼晴數我 堅強地 寧靜沉睡星河
倘若我 眼角笑中有淚 沒什麼不妥 也許掛念太多
數下去 害怕若有天數錯 很容易 漸冷淡忘記當初
可恨我 永遠數不到後果 多麼想我能使你 快點安眠去接近我
望有日你離開 枕邊那羊兒仍是我

台長: Simon仔
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文