24h購物| | PChome| 登入
2004-12-17 03:07:42| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Schedule 內的驚喜...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

16/12

尋晚訓左…今朝derek打左俾我叫左我起身~咁我就溫左一陣喇~點知溫左一陣之後都係訓返~之後又起身溫過~哈哈~最後我仲遲狙出門口tim呀~哈哈~on the way返學…derek打俾我…哈哈~我同左佢講我late~佢仲問我點解~哈哈!!之後就返學喇~遲左一分鐘…都冇野既~考完都係唔識~算啦!!之後就同左朱ling佢地去左食野~今日去左目黑呀!!之後就同peni去左搵donald佢地~見一見之後我地就去左睇cd…而donald佢就去左送c+搭車~今日終於都出左special edition喇~多左dd mv…唉!!呃錢!!不過我買左囉~之後就同peni佢地去左ua…佢地睇戲呀~而我就冇睇喇~因為今晚返工呀~一同佢地分左手就收到張小小電話~時間岩岩好呀!之後就去左join佢喇~今日我地一齊去小西灣做野…仲俾我撞到我個朋友tim呀~哈哈!!今晚做既野都幾特別…因為未做過..哈哈!!做完我就送左小小搭車~之後返屋企喇~打俾derek…佢原來係屋企囉~哈哈~我仲以為佢係camp…之後我就同佢一路傾~傾到我返到屋企喇~講真我好鍾意佢同我講佢今日發生過咩野事架~我覺得呢一個感覺好舒服…大家都知道對方做既野~咁先做到兩個人同一個世界…咁先feel到我依家係兩個人而唔係一個~返到黎icq…msn…打下日記~冇lu…

今日打開schedule 見到你俾我ge紙仔~個感覺好開心…仲有好幸福囉~我估唔到你會…哈哈!!

仲有今日睇返電光幻影呢隻碟~先發覺有一段咁正既野!!又的確講得好岩~
『 傳說中,一剎那,不代表永恆。但這剎那,卻是刻骨銘心。人生其實是每『一剎那』的組合,
所以我們應該努力、盡情抱抱每一剎那,電光火石間,儲蓄甜蜜的每剎那,這便是永恆的人生。』

今日一post~

如瀑布瀉下來 投進那深深一個海
全沒有保留 當我投入你贈的愛
不再問應不應該 只慶幸終於得你飄來
來令我放下冷漠 強烈地愛
Cause you are my man
I'll love you the best I can
在茫茫人海相依 You are my man
愛你是人生意義 像銀河無可終止 My love
靜看你入眠 窗外全是北風聲音
又看至入神 微微移近暗自輕吻
不再用去等或尋 因世上不可有他人
能像你那樣震撼這一顆心
Cause you are my man
I'll love you the best I can
在茫茫人海相依 You are my man
我每段人生故事 萬年仍長青的詩 由你開始
You know I'll love you all the way

台長: Simon仔
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文