24h購物| | PChome| 登入
2004-10-28 02:00:38| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搵到工喇...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

27/10

今日起身已經1030喇~今日約左大家1100返學校傾野~唉…又遲到!!之後我就盡快趕返學喇~返到去大家都到左喇~係度傾啦~原來大家都做左好多野囉~之後再夾下夾下…一個完整ge power point就攪掂左喇!哈哈~我又冇做過咩野囉~唉!我都唔想…之後就同亞瑋出左去買d野食喇~返黎ge時候見到donald同c+…佢地去interview呀~之後我地就去左上堂喇~個present 都 叫做ok啦~哈哈~起碼亞sir都冇野插我地~仲話講得幾清楚添…之後落左堂我就出左tst見工喇~去到我搵左好耐呀~時間一秒一秒咁過…但我都仲未搵到呀!!到左最後我終於都搵到喇~哈哈~仲比我約ge時間早左半個鍾tim…(因為佢叫我盡早所以我一搵到就即刻入去喇!)但入左去之後佢就話因為未有地方interview而叫我自己去行一陣先~唯有係咁啦!!我一個人行行行~終於都夠鍾喇!!入到去見…見左五個字~個感覺都幾得…哈哈!之後我就搭左船過去灣仔喇~因為今晚約左wallis呀~哈哈~但我搭緊船ge途中打比佢睇下佢放工未~佢就話岩岩走~不過佢因為突然要幫佢朋友睇舗所以…唉!!灰~但我都過左去啦~咁我就去搵佢喇~陪佢返屋企…hea左一陣~佢換埋衫就出返cwb喇~出到去我地就上左去佢朋友舗頭…之後我就因為佢要睇舗我就走喇~(如果我唔走唔通我陪佢睇舗咩~)之後我就打左俾亞bute睇下佢係邊~而佢就同我講佢約左pinky過tst~咁我就過左去join佢地喇~哈哈~都好耐冇見佢地喇~而我仲打左俾carmen tim…不過佢冇聽我電話囉~之後我就出左去搵佢地喇~到左tst…join左佢地我地就去食野~而carmen就係呢個時候打返俾我~佢返左屋企囉~唉…仲諗住叫佢一齊出黎食飯tim…算啦~遲d再約啦!之後我地就去左重慶大廈食野~嘩~嚇死我喇~d人好驚囉!!我地好唔容易先上到去…仲等左好耐先有位~入到去叫完野食都仲等左好耐先有野黎囉~攪到我地足足食左2個鍾呀!!不過斬幾好味~但就好辣囉~仲攪到我食左一啖之後…數左三下左右就胃痛喇~所以你話佢有幾勁呢…之後我地食完就去左行街~而因為peni佢同donald都黎左tst…所以我都諗住去搵下佢地~咁我地就一路行,睇下衫呀咁啦~之後peni毫打俾我叫我過a look搵佢地…因為donald想睇眼鏡喎~咁我就繼續咁一唔睇一路行去啦~點知當我去到iso ge時候佢又打比我..話人地收舗lu…所以佢就過左黎搵我地喇~join左之後我地就繼續行街喇~行多左一陣我地就唔行lu…因為都收晒咁滯喇~之後我地就去左m記去toilet啦~去完大家都散lu…亞bute同pinky搭船…donald唔知搭咩~而我就同peni搭mtr….我地搭mtr仲坐左係一班好驚ge人隔離囉~(佢地飲醉左…)之後我地就返左屋企喇~返到黎沖涼~icq…msn…見到wallis…佢仲早過我返到黎囉~同佢講左一兩句佢就訓喇~因為佢真係好累呀我睇得出~而我又係icq同harvey傾計~佢今日都冇搵過我架~原來佢夜晚冇野做諗住搵我~點知我又冇電飛左線去亞bute到…而sms係冇得飛架~所以…噢!!之後再同peni講下佢份工喇~(今日derek又話我知又請人喇社區幹事~咁我咪叫peni睇下囉~)講開derek…因為我今約左wallis…所以冇約到佢…但當我知道佢入tko食飯ge時候我又一次約佢食糖水…點知我差唔多返到黎打俾佢佢係人地度打緊牌囉~仲要係南圈…而且仲未必打埋呢四圈~唉!!又一次冇得食囉~灰晒!!

係呀~我之前同billy講過下聽日搵佢唱k…唔知佢記得唔記得呢?而唔知佢又得唔得呢…
仲有呀~唔記得左講一樣野俾大家知tim~我今日又成功見工喇~係我見完工走左大約一個鍾左右啦~人事部打俾我話請左我~仲叫我星期五上去簽contract tim呀~哈哈!開心呀!!有人要請我食飯lu…多謝derek仔~今次我將會進駐tst連卡彿做sales呀~哈哈!!而且都幾好pay tim呀~哈哈~今次我會努力架喇~希望事事順利~開工大吉啦!!

台長: Simon仔
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文