24h購物| | PChome| 登入
2005-04-07 21:42:50| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7/4中意

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

    中意美璇,ap真係good show!proud ofmyfrd@!!!!
    中意張sir,佢今日同我講,”你打得幾好又貼牆又大力,如果你早d認真練可以做到球員呀!”考試唔錯,有24下。多謝阿石同carey的支持。
    中意wilson,今日的德文默書佢默個d做過功課既,雖然我無咩溫過,但我都識。
    中意阿清,因為佢借書俾我寫文,一個真正的gentleman!!!
    
不過美中不足係唔知點同一個frd慶祝生日,我個人無咩心思,唔知食咩好,仲記得以前男朋友生日個時大發脾氣,係因為我咩都無諗過,連咭都無張,仲話去食茶餐廳,嬲到死呀佢,慘痛經歷,歷歷在目,我個人真係無咩情趣,唔係一個好女朋友。sorry forthat , this is me!

台長:
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文