24h購物| | PChome| 登入
2005-09-26 23:04:37| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

26/9 不是自己

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日竟然整野俾barry and ying 食...我覺得自己真係好唔想..但我又有另一種力量叫我去做..但我真係唔中意同男仔服務架!!!!因為我係一個"大女人"....唔中意做阿四呀 !!!!

好想知道我未來個個好強的人是誰呀 .....
但我發覺lee個世界好小人會同我夾架.....
....confident = 0
.....如果我對一個人可以consistently 好..就好了。

 如果可以減少我對人的依賴.....就好了。
如果可以獨立d...唔洗成日搵人陪就好了。


我想做個認真學習的人。 我想做個認真做事的人。
  但我不喜歡這樣的自己。

       想簡單..但現在覺得每一天都很complex........

日子不容易...因為覺得自己想的太多了.......
好想念在北京的一個月...因為當時的我什麼都沒有想...很簡單.....

台長:
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文