24h購物| | PChome| 登入
2005-10-01 01:02:39| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30/9 假象

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日突然覺得自己有太多的男性朋友..其實係我太中意同男仔玩...可能係女仔係中意男仔多d啦!!!亦即係"姣"啦........今日第一次想發john john 脾氣....因為打唔到佢pitch d波....感覺好差......雖然係我錯..不過個個moment 真係好想打人呀 !!!!打極都打唔到........
我阿媽話我從小脾氣唔好......一定要帶"玉"去平和下心境......估唔到第一日除"玉"...心情就爆差.......成日都用自己作中心去諗野.....想開心
就開 心.....想唔開心就唔開心.......如如呈現...
我希望只不過係今日先咁啦...之後唔會就好啦!!!!!!

台長:
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文