24h購物| | PChome| 登入
2005-09-21 03:11:43| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21/9 真相

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先睇左”日落巴黎”....such a good film !

我唔知自己係向lee套電影裡面找到屬於我生命的一點東西....或者我只係希望成為電影裡面的主角...但我覺得lee部電影給了我好大的滿足感.... 
人的生命追求的不一樣..但我們都發覺..自己up to now 追求不到我們想追求的東西....發覺自己生命是最不夠..而幻想傷害你的人全部都因為傷害了你而快樂地生活....例如:.在很久之前.....我嬲我的exbf,因為佢唔同我去街..而害我在家很悶....之後的一星期...我們都好悶..因為我們吵架了...好返之後...我又話佢害我成個星期都好悶...但他當時只說了一句:我唔悶既..!我之後就沒有埋怨了...因為我們都妒忌自己戀人的快樂...他不可以比自己快樂...只要知道其實他並不快樂...我就覺得沒有必要去嬲.....之後我便發覺這樣的愛情沒有意思了....逐漸發覺自己其實並不愛身邊這個人....如果說到什麼是愛..up to now...我唔知係咩....雖然我拍過3 次拖...但係我都唔覺得自己曾經deeply 咁愛過其中一個....即使我對一個人好懷念....對一個好到不能再好...但up to now..我幾乎忘記了我曾經愛過他們....甚至唔願意去相信原來我真係有愛過他們...如果說愛情可以給我美好的回憶....我甚至唔願意提起任何關於從前拍拖的回憶...到過什麼什麼地方..做過什麼什麼事...我甚至覺得不值一提...
我希望他們真係會好似我想咁...從來都沒有被我認真對待過.....但原來唔係...只不過係更傷心的是...他們確實存在過..但好似未存在過一樣...愛情就係這麼一種傷人的事...當你選擇去忘記一個人,,,所有過都去會被delete...因為人要繼續生存下去就必須放棄一些包袱.......但當要去放棄一個被稱為"包袱"的東西的時候...有沒有想過其實係對一個人心靈的一個更重大的傷害...他否定我們將來要做的事的意義,,...因為我的過去被delete了....我的將來如果都要delete多一次..人就可能盲目了...你不會覺得自己delete了一些東西..而只會發現不需要刻意就可以把回憶忘記....好像從來都沒有記載過什麼上我們的生命似的。
我的生活就像這樣..我多麼希望我會像從前一樣可以不顧一切去愛一個人...但當我以為自己努力去愛一個人的時候,我發覺我自己原來沒有付出過一點心思...我不知道自己憑什麼去話我其實"中意過某某",lee d 全部都係我講出黎...但我而家發覺...好似沒有一件事係真正觸動過我的心靈...我好似沒有愛過一樣......我沒有資格說我愛過這個人......沒有愛人的力量....雖然我多麼希望可以找到一個我真正在乎的人...但當有一日..我發覺自己不記得我愛這個人的時候...我就好傷感....傷感唔係因為一段感情沒有開始過..而係發現當我失去.那個人.或求之不得...的時候....我的心好似冰一樣冷...沒有感到被傷害過..沒有傷心,,,,沒有慚愧..如果說有傷心過..我會覺得更像買唔到一件衫.而我仍然可以與bb一齊玩無聊的玩笑......真的從心底開心地笑出來的時候...我便知道愛情對我來說毫無意義........我便知道你為什麼會不愛我了。
IT REALLY HURT ME THAT YOUR REJECTION DON’T REALLY HURT ME !
LOVE DIES ..一個沒有辦法向自己交代的事...因為我原本以為自己真的很愛你...原來並唔係咁樣....回到起點...我始終沒有妒忌你那些不是來自我的快樂......

台長:
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文