24h購物| | PChome| 登入
2004-03-16 13:11:23| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

減肥

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然近日既天氣仲有點涼
但係好多既鋪頭都已經轉曬季啦...
廚蛱裡既model全部都換上了春裝(背心,短褲)
真係好靚...
真係好想買曬佢...
但係...
我知道以我而家既身形
一定會著得唔靚

所以我決定左..要在夏天來臨之前~減肥

雖然我知道
大家都會睇死我一家減唔到(尤其係佢tim)
但係...今次我好有決心
我一定得架...

因為我有大師教路
我跟左佢既方法已經有十幾日啦
差不多瘦左5 lbs
我深信 只要我繼續keep下去
我好快就可以達目標ga la....

你地一定要支持我
plsplspls

因為
我唔可以再被佢話我肥...唔可以被佢再笑我
我一定要靚靚靚.....
(要fight低其他衰女人)<--hahahaha...it seems so crazy ar!!
sorry!!!!

不過你地放心啦...
我會好好照顧自己既健康
不會亂來的...
= p

台長: Charis
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文