24h購物| | PChome| 登入
2004-10-22 08:11:28| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

YOUTH WORKER

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

YW ~ YOUTH WORKER
一直都係我好渴望做既工作
但由於市場競爭激烈
我又唔係畢業於社工系
所以,我試過send幾封信都無回音
真係好唔開心架...

直至...今個星期一
我病都死死下既時候,
青少年服務處 恆安綜合服務中心 竟然叫我去interview呀!
好開心...真係好感恩...

雖然我知道佢請我既機會好微
因為個supervisor同我講
佢地會十揀一,又有degree,又有master,又有social worker
不過,我可以係其中一個有得interview既人...我已經好開心啦!

給予係耶和華
收取也是耶和華
耶告華是應當稱讚的
a-men

台長: Charis
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文